تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 11:55
کد خبر : 58088

ستاد امر به معروف با ناجا هم‌اندیشی کند

ستاد امر به معروف با ناجا هم‌اندیشی کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۳ تیرماه با رئیس و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس دیدار کرد.حبیبی در این دیدار با تأکید بر اهمیت توجه به فریضتین امر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۳ تیرماه با رئیس و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس دیدار کرد.
حبیبی در این دیدار با تأکید بر اهمیت توجه به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر گفت: نیروی انتظامی آماده پشتیبانی و حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: چنانچه افراد جوان و صاحب فکر از ستاد و نیروی انتظامی هم‌فکری و هم‌اندیشی کنند و برنامه‌های اثربخش در بحث پیشگری از منکرات در جامعه ارائه دهند، نیروی انتظامی هم استقبال می‌کند .
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت‌های لازم را بر اساس قانون انجام می‌دهد و در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی برقرار است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد