تاریخ انتشار : دوشنبه 3 تیر 1398 - 8:15
کد خبر : 58070

طرح تامین امنیت زنان مازندران در برابر خشونت تدوین شد

طرح تامین امنیت زنان مازندران در برابر خشونت تدوین شد

– اخبار استانها – سمیه قاسمی طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: خدمت به خلق بالاترین ارزش‌ها بوده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سنگر خدمت از فرصت‌هایی که برای خدمت در اختیار ما گذاشته شد باید استفاده کنیم. وی افزود: امسال که سال انتخابات است امیدواریم حضور بانوان بیشتر

– اخبار استانها –

سمیه قاسمی طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: خدمت به خلق بالاترین ارزش‌ها بوده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سنگر خدمت از فرصت‌هایی که برای خدمت در اختیار ما گذاشته شد باید استفاده کنیم.

وی افزود: امسال که سال انتخابات است امیدواریم حضور بانوان بیشتر شود تا از توانمندی و ظرفیت بانوان بیش از پیش در جهت حفظ دستاورد انقلاب گام برداریم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: درحوزه حمایت از زنان با کمک نخبگان و اساتید جرم‌شناسی لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در استان بررسی و در اختیار داگستری برای اجرایی شدن قرار گرفت.

قاسمی طوسی تصریح کرد: اهمیت حجاب و پوشش اسلامی تا جایی است که خداوند متعال در بسیاری از سوره‌های قرآن از آن به عنوان یک ضرورت یاد می‌کند و آن را حافظ انسان در برابر بسیاری از بیماری‌های جسمی و روانی می‌داند. از نظر اسلام حجاب فقط اختصاص به زن ندارد بلکه نوعی پرده است که در روابط میان زن و مرد وجود دارد.

مازندران| اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در بابلسر برپا می‌شوداجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در دهه کرامتمیرلوحی: دشمن با رونق بی‌حجابی به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران است

وی با بیان اینکه در اسلام حجاب مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و از آداب عفت و حیا است،

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد