تاریخ انتشار : شنبه 1 تیر 1398 - 13:02
کد خبر : 57944

«مسیح علی‌نژاد» حل مشکل مردم را به حجاب گره می‌زند/ پیروی از سلبریتی‌ها در انتخابات کشور اشتباه است

«مسیح علی‌نژاد» حل مشکل مردم را به حجاب گره می‌زند/ پیروی از سلبریتی‌ها در انتخابات کشور اشتباه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سایه رحمتی» شعبده‌باز خراسانی این روزها به‌واسطه اظهارات و اقدامات خود در زمینه حجاب و پوشش بانوان ایرانی در فضای مجازی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت، در موضوعاتی اعم از فعالیت‌های رسانه‌ای ضد حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سایه رحمتی» شعبده‌باز خراسانی این روزها به‌واسطه اظهارات و اقدامات خود در زمینه حجاب و پوشش بانوان ایرانی در فضای مجازی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت، در موضوعاتی اعم از فعالیت‌های رسانه‌ای ضد حجاب مسیح علی‌نژاد و چگونگی تأثیر سلبریتی‌ها بر نظرات مردم و آینده کشور با مشهدپیام به گفت‌وگو نشست.

سایه رحمتی متولد مرداد ۱۳۶۶ در بجنورد و در شهر مشهد ساکن است. وی ۱۴ سال است که در حرفه شعبده‌بازی مشغول است و این روزها به‌عنوان تنها زن شعبده‌باز ایرانی مطرح است.

این بانوی شعبده‌باز در خصوص ماجرای اینکه چطور با مسیح علی نژاد ارتباط پیدا کرده گفت:  حدود ۵سال پیش در اینستاگرام صفحه شخصی داشتم که اجراهایی روزمره را اطلاع‌رسانی می‌کردم، روزی متوجه شدم خانمی به نام مسیح علی‌نژاد که بعداً فهمیدم دختران را به آزادی یواشکی دعوت می‌کند، از من این‌گونه درخواست کرد که آیا می‌توانیم از تصاویر شما در سایت خودمان استفاده و در برنامه‌ای پخش کنیم؟ و در مورد حجاب و انتخاب نوع پوشش بانوان صحبت‌هایی کرد.

وی افزود: مسیح علی‌نژاد به من پیشنهاد فعالیت درباره محدودیت حجاب خانم‌ها و از این قبیل موضوعات در فضای مجازی داد و اینکه با این ترفند و مدتی زندانی شدن به من قول خروج از کشور و پناهندگی داد.

رحمتی اظهار کرد: مسیح علی‌نژاد شرح حال زندگی خودش را برای من تعریف کرد و گفت مدتی که در ایران بوده خبرنگاری ساده بوده و مورد توجه کسی قرار نمی‌گرفته و این‌قدر زندگی بدی داشته که در خارج از کشور پناهندگی گرفته و گویا در آنجا اوضاعش بهتر شده است و پس از آن پیشنهاد داد که اگر این کار راه انجام دهم اوضاع من هم بهتر خواهد شد،که در پاسخ به او گفتم شرایط ما خوب است و از نوع پوشش خود راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه این جریان را در وبلاگ خود اطلاع‌رسانی کردم و با پیگیری ماجرا از سمت خبرنگاران متوجه شدم که تمام گفتگوهای من و ایشان پاک شده است افزود: در ان گفتگو به من تأکید کرد که مقابل نظام کشور قرار بگیر تا بتوانم برای تو پناهندگی بگیرم و گفت با توجه به اینکه هنرمند هستی در خارج از کشور می‌توانی فعالیت کنی.
بانوی شعبده‌باز ایرانی تصریح کرد: آقای عابد راننده‌ای است که به خانمی بدحجاب تذکر می‌دهد نوع پوشش خود را در جامعه درست کند و این خانم دوربین خود را روشن کرده و از راننده فیلم می‌گیرد و متأسفانه این کار در فضای مجازی رایج شده و ازنظر من کار ناشایستی است که البته این نوع فیلم گرفتن از نیروی انتظامی هم انجام شده و از دیدگاه من اقدام آن خانم اشتباه بوده و باید پوشش خود را رعایت می‌کرده است.

رسانه‌های خارجی القا می‌کند که با برداشتن روسری همه مشکلات حل خواهد شد

وی افزود: مسیح علی‌نژاد بعد از این پیامی که برای آقای عابد گذاشتم به من پیام داد و گفت تو راه خود را گم کرده‌ای و تو هم مجبور خواهی شد از کشور خارج شوی لذا بیا و به کمپین ما بپیوند که با او مخالفت کردم و بعداز این گفتگو از طرف او بلاک شدم.

رحمتی خاطرنشان کرد: خوب است بدانیم مسیح علی‌نژاد هفته‌ای یک‌بار برنامه‌ای روی آنتن دارد و تصور کنید هر خانمی که گوشی در دست می‌گیرد و برای او فیلم ارسال می‌کند او بابت هر برنامه ۱۰۰دلار دریافت می‌کند.

وی افزود: اگر علی نژاد دلسوز اصلاح مملکت است و می‌خواهد به جوان‌ها کمک کند چرا روی موضوع حجاب و پوشش تأکید کرده است و به موضوعات دیگر توجه نمی‌کند. چرا این را القا می‌کند که اگر روسری از سر بانوان برداشته شود همه مشکلات حل خواهد.
بانوی شعبده‌باز با بیان اینکه ابتدا تصور می‌کردم مذهبی‌ها انسان‌های بی‌منطقی هستند ولی این روزها دوستان مذهبی زیادی پیدا کردم گفت: از طریق خانمی به من پیشنهاد داد شد که برای برنامه عصر جدید علیخانی و برنامه استعدادیابی شرکت داشته باشم، هنوز عنوان برنامه عصر جدید مشخص نبود، کلیپی ضبط کردم و برای این برنامه فرستادم، بعد از مدتی تماس گرفتند که با اجرای شما موافقت شده است.

وی افزود: برای راست آزمایی اجرا به تهران رفتم و مجدداً تماس گرفتند که برای اجرا حضور داشته باشم که بعد از مدتی خبر لغو برنامه من را دادند و برای خودم جای سؤال باقی ماند و امیدوارم بتوانم اجرایی در رسانه ملی داشته باشم.

مسیح علی‌نژاد از سادگی جوان‌ها سوءاستفاده می‌کند

رحمتی اظهار کرد: مسیح علی‌نژاد از سادگی جوان‌ها سوءاستفاده می‌کند و قطعاً دختران خیابان انقلاب که در دام او افتادند هیچ تأثیر مثبتی نگذاشتند و در چشم مردم به قانون‌شکنی مشهور شدند و نباید به این موضوعات احساساتی نگاه داشته باشیم و باید بدانیم که چه اتفاقی برای کشور با این اقدام می‌افتد.

وی افزود: مسیح علی‌نژاد را به‌عنوان مهره‌ای سوخته می‌شناسم که هیچ جایگاهی در کشور ندارد و در خارج از کشور برای اینکه جوانان را منحرف کند در حال درآمدزایی است و اصلاً به فکر کسی نیست؛ منحرف شدن جوانان ایران اسلامی خواسته‌ای است که از سالیان دور خواسته آمریکا بوده است.

بانوی شعبده‌باز تصریح کرد: ما در کشور در امنیت کامل هستیم و این را بارها از بانوان حاضر در خارج از کشور شنیده‌ایم، وقتی نوع پوشش بانوان درست باشد امنیت روانی کامل ایجاد می‌شود و متأسفانه امنیتی که راحت در اختیار ما قرار داده شده را قدردان نیستیم و دشمن و امثال خانم مسیح علی‌نژاد برای آن نقشه کشیده‌اند و قصد دارند با ایجاد اختلال در آسایش جامعه، به وعده‌های داده شده به خودشان برسند.

وی افزود: در جریان تذکر راننده اسنپ به خانم بی‌حجاب قرار گرفتم که در رسانه‌های خارجی دشمن این جریان بد روایت شده، پس از جست‌وجو در این مورد متوجه شدم که سعید عابد، راننده اسنپ به خانم بی‌حجاب به طرز محترمانه تذکر داده است و خانم مسافر مقصر است لذا بهتر بود خانم مسافر به تذکرات راننده اسنپ حجابش را رعایت می‌کرد و قانون‌شکنی نمی‌کرد.

رحمتی در ادامه بیان کرد: حجاب به‌عنوان قانون دارای چارچوبی است که باید رعایت شود. بعد از این در زیر عکسی مربوط به همین جریان نوشتم که خانواده این راننده را به مشهد برای زیارت دعوت می‌کنم.

ی درباره گذراندن اوقات فراغت خود افزود: در خصوص کتابت قرآن باید بگویم که این کار را برای آرامش خود انجام می‌دهم و هیچ ربطی به موضوع فعالیت شعبده‌بازی ندارد؛ مدرک خوشنویسی خاصی ندارم و از همسرم آموزش دیده‌ام و این عمل به من آرامش می‌دهد.

از کودکی با قرآن و در خانواده مذهبی رشد پیدا کرده‌ام

بانوی شعبده‌باز گفت: هفت مرتبه کتابت قران را انجام داده‌ام و هر بار آرامش بیشتری پیدا کردم، البته منشأ این کار برای استفاده بهتر مادربزرگم در مطالعه قران بود و یکسری از این قران‌ها را به مادربزرگم هدیه دادم و البته خواندن و نوشتن قران روی همه مردم ایرانی تأثیر دارد.

وی با اشاره به اینکه از کودکی با قرآن رشد کرده‌ایم و در خانواده مذهبی با آیات قران انس داریم، اما شاید این روزها حضور قران در خانواده‌های ما کمرنگ شده است افزود: جاهایی که به مشکل می‌خورم یا قرآن می‌خوانم یا به حرم ائمه به زیارت می‌روم تا حس آرامش بگیریم.

رحمتی اظهار کرد: کشور من دارای چارچوب و دارای قانون اسلامی است و باید به قوانین احترام گذاشت و وضعیت حجاب در کشور مناسب نیست و برای ما به‌عنوان کشور اسلامی زیبنده نیست. می‌توان با رعایت قوانین کشور از دامن زدن به توطئه‌ها جلوگیری کرد.

وی افزود: بعد جریان مواجهه من با مسیح علی نژاد به این نتیجه رسیدم و برای مخاطبان شبکه‌های اجتماعی بازگو کردم که شاید کسی که تذکر می‌دهد مادر شهید باشد و برایش بی‌حجابی خانم‌ها بسیار دردناک است.

پیشنهادات خارجی را به دلیل شرط عدم پوشش اسلامی نپذیرفته‌ام

بانوی شعبده‌باز تصریح کرد: ۱۴ سال به صورت حرفه‌ای کار شعبده‌بازی انجام می‌دهم و دو سال است که بیکارم؛ طی این زمان پیشنهادات فراوانی از خارج ازکشور داشته‌ام اما با توجه به شرط، نداشتن پوشش اسلامی از طرف آن‌ها پیشنهادات را نپذیرفتم که البته این روزها خیلی‌ها برای پناهندگی تغییر مذهب نیز می‌دهند؛ من در کشورم می‌مانم و میدانم روزی این تحریم‌ها خواهد شکست.

وی در مورد تأثیر سلبریتی‌ها بر مردم و انتخاب آن‌ها افزود: اشتباه مردم بت‌سازی از سلبریتی‌ها است و ما خودمان می‌توانیم انتخاب درست داشته باشیم و نباید برخی افراد سلبریتی الگوی ما باشند و براساس نظر آن‌ها انتخاب کنیم.

پیروی از سلبریتی‌ها در انتخاب آینده کشور اشتباه است

رحمتی خاطرنشان کرد: این آینده کشور و خودمان است، چرا باید از سلبریتی‌ها پیروی کنیم؟مگر ما خودمان نمی‌توانیم انتخاب درست را از نادرست تشخیص دهیم؟ پیروی از سلبریتی‌ها به نظرم کار نادرستی است و متعاقباً نباید اشتباه خود را گردن افراد معروف بیندازیم.

وی افزود: دلیل نمی‌شود آدم‌های معروف تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند، زیرا آن‌ها هم در زندگی ایراداتی دارند که ما به‌واسطه دوربین، تنها چهره خوب این افراد را مشاهده کرده‌ایم و نمی‌دانیم چه ایراداتی دارند.

بانوی شعبده‌باز با اشاره به این مطلب که چرا آینده کشورمان را از طریق سلبریتی‌ها انتخاب کنیم، انتخابی که می‌تواند سال‌ها کشور را به عقب بیندازد و دگرگون کند گفت: متأسفانه در زمان انتخابات، سلبریتی‌ها بر مردم تاثیرگذارند و از آن‌ها پیروی می‌شود و این کاملاً اشتباه است.

وی افزود: به من هم برای تبلیغ به‌عنوان چهره، در زمان انتخابات شوراها از شهرستان سبزوار پیشنهاد داده شد که البته نپذیرفتم.

رحمتی اظهار کرد: اجرای موسیقی در مشهد نوعی حرمت و شأنیت دارد و اگر این موضوع رعایت شود و به قوانین احترام بگذاریم اشکالاتی پیش نمی‌آید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد