تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1398 - 10:17
کد خبر : 57832

تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود/ آمریکا در جریان فرستادن نخست‌وزیر ژاپن به ایران ضربه فنی شد/ حجاب و عفاف به زمان و مکان خاصی محدود نیست

تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود/ آمریکا در جریان فرستادن نخست‌وزیر ژاپن به ایران ضربه فنی شد/ حجاب و عفاف به زمان و مکان خاصی محدود نیست

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: این موضوع یک حکم بدیع و ریشه دار از سوی خداوند است که به زمان و مکان خاصی محدود نیست. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه

نماز جمعه

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: این موضوع یک حکم بدیع و ریشه دار از سوی خداوند است که به زمان و مکان خاصی محدود نیست.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به تقوای الهی گفت: همه جامعه باید برای ارتقای تقوا تلاش کنند. شایسته است که با یک نگاه آسیب شناسانه، به محیط اجتماعی و زیستی خود نگاهی بیندازیم و موضوعاتی که با تقوای الهی فاصله دارند را شناسایی کرده و در یک همیارى جمعی برای ارتقا سطح تقوای الهی تلاش کنیم.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف اظهار کرد: این موضوع یک حکم بدیع، مترقی، جاری و ریشه دار از سوی خداوند است که به زمان و مکان خاصی محدود نیست. حق زن بودن و ارتقای منزلت انسانی آن ها در محیط اجتماعی بوسیله حجاب تأمین می شود. حجاب، انسان را محجوب و همچنین حجاب زیبایی های اخلاقی و فکری بانوان را نمایان می کند؛ فراموش نکنیم که حجاب تامین‌کننده حق زیست انسانی برای بانوان مومن است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری تاکید کرد: حجاب تامین کننده احترام به حقوق عموم انسان ها است، اگر حریم خصوصی وارد محیط عمومی شود، بنیان‌کن است و حجاب و عفاف مردها حریم خصوصی و عمومی را تعریف می کند. حجاب و عفاف از هوش معنوی بانوان صیانت می کند و سرمایه آن ها را در اختیار ارتقا جامعه اسلامی قرار می دهد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران عنوان کرد: حجاب و عفاف پشتوانه محکمی برای سالم سازی محیط اجتماعی است، حجاب برای مردان محدود کننده آزادی‌های مخاطره آمیز آن‌ها است و از سرمایه‌های ارزشمند بانوان حفظ می‌کند. سرمایه هویتی ملت ما، نجابت و حیا ایرانی است. راهبرد جدی و قطعی جبهه استکبار در نبرد، ایجاد ولنگاری و گسترش بی حیایی است که در انجام آن فوق تخصص دارند. آن ها به نجابت و حیا بانوان ما حسادت می کنند، زیرا فاقد آن هستند.

وى گفت: جامعه استکباری تجربه تاریخی برای رویارویى با تمدن اسلامی را در اختیار دارد و رهبر حکیم ما سال ها پیش یادآوری کردند که ماجرا، ماجرای عادی نیست. در این میدان خطیر، حجاب و عفاف زنان و دختران ما  به عنوان نماد اصلی هویت ایران مورد هدف قرار گرفته است. حجاب سنگر هویتی ملی ما است و ایرانیانِ با بصیرت برای این سنگر قرن ها تلاش و مبارزه کرده اند و زنان جامعه ما باشکوه ترین نوع حجاب را در انجام حکم الهی انتخاب کردند.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: هم در جنگ شناختی دشمنان سیلی از شبهات را متوجه این حکم محکم الهی کرده‌اند و هم در ذهنیت جامعه جوان ما و هم در جنگ رفتاری مروج رفتارهای مستهجن با استفاده از همه فناوری ها و ظرفیت‌ها شده است و این یک واقعیت است. 

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری با بیان اینکه سرمایه ویژه هویتی ملت ایران حیا و نجابت ایرانی است تاکید کرد:  مردم جهان ملت ایران را ملتی نجیب،‌ عفیف‌، خانواده‌دار و خانواده دوست می‌شناسد و دشمن می‌داند اگر حیا را هدف قرار دهد خانواده را هدف گرفته است و اگر خانواده در ایران تضعیف شود مولفه اصلی قدرت ملی ایران را تضعیف کرده است. 

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند که اگر بخواهند قدرت عظیم ایران در ساخت عظیم تمدن بشری را مهار کنند باید ایرانیان را به‌ بی‌عفتی و بی‌بندوباری آلوده کنند. بنابراین در این میدان خطیر حجاب و عفاف زنان و مردان را به عنوان نماد اصلی هویت برافراشته ملت ایران هدف قرار دادند. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی در حریم هوایی کشورمان  افزود: تنگه هرمز گورستان متجاوزان به خاک ایران خواهد بود.

وی با اشاره به سفر آبه شینزو نخست وزیر ژاپن به کشورمان ادامه داد: آمریکا در جریان فرستادن نخست‌وزیر ژاپن به ایران ضربه فنی شد.

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد