تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 8:35
کد خبر : 5770

اجرای مرحله دوم طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خوزستان

اجرای مرحله دوم طرح سلامت معنوی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خوزستان

محمدامین حبیبی، مدیر فرهنگی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دومین مرحله از طرح سلامت معنوی(آموزش احکام نماز بیماران ویژه کادر درمانی و پرستاران) در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خوزستان در حال اجرا است. وی با بیان اینکه نهاد

محمدامین حبیبی، مدیر فرهنگی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دومین مرحله از طرح سلامت معنوی(آموزش احکام نماز بیماران ویژه کادر درمانی و پرستاران) در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خوزستان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشکی اهواز با همکاری معاونت درمان، این کارگاه آموزشی را ویژه پرستاران و سوپروایزرها برگزار می‌کند، افزود: این طرح از روز گذشته ۱۶ اردیبهشت‌ماه با اجرا در بیمارستان های اهواز آغاز شده است.

حبیبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح سلامت معنوی امروز ۱۷ اردیبهشت در رامهرمز با حضور کادر درمانی شهرهای رامهرمز، رامشیر و هفتکل، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در ایذه با حضور کادر درمانی ایذه و باغملک، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مسجدسلیمان با حضور کادردرمانی مسجدسلیمان، لالی و اندیکا و ۲۰ اردیبهشت‌ماه در اندیمشک اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حجت‌الاسلام چراغی از مرکز تخصصی نماز قم مدرس این کارگاه‌ها است. براساس پیش‌بینی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۲۰۰ نفر در کارگاه‌های طرح سلامت معنوی در سراسر استان خوزستان شرکت می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد