تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 10:22
کد خبر : 57691

لزوم توجه به کشاورزی به عنوان صنعت نخست گیلان/تقدیر دانشگاهیان گیلان از بانوی ناهی از منکر

لزوم توجه به کشاورزی به عنوان صنعت نخست گیلان/تقدیر دانشگاهیان گیلان از بانوی ناهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، کیوان میرزایی ظهر امروز در همایش بسیج اساتید گیلان به مناسبت روز بسیج اساتید در تالار حکمت دانشگاه گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمامی فرازها و فرودها گام در مرحله دوم انقلاب گذاشته،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، کیوان میرزایی ظهر امروز در همایش بسیج اساتید گیلان به مناسبت روز بسیج اساتید در تالار حکمت دانشگاه گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تمامی فرازها و فرودها گام در مرحله دوم انقلاب گذاشته، اظهار کرد: موفقیت‌های انقلاب قابل‌شمارش و اندازه‌گیری نیست.

وی با اشاره به اینکه در معیار علمی، استقلال، آزادی، توسعه، پیشرفت و سازندگی پیشرفت ایران قابل‌مقایسه با دیگر کشورها نیست، افزود: سرعت پیشرفت خوبی داریم اما مشکلاتی هم در کشور وجود دارد اما بن‌بست نداریم.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف سازمان بسیج اساتید ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم است، گفت: در حوزه زیست‌بوم و گردشگری گیلان دچار مشکل است اما عده‌ای تلاش می‌کنند گردشگری را موضوع اول استان کنند درحالی‌که کشاورزی صنعت اول استان است.

میرزایی با تأکید بر ورود دانشگاهیان برای مطالبه گری و احقاق حقوق و بیان مشکلات مردم بیان کرد: بیان مشکلات مردم و نهضت مطالعه گری در جامعه دانشگاهی باید توسط دانشگاهیان فریاد زده شود.

 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از فارس، در انتهای این مراسم از بانوی آمر به معروف گیلانی که مورد ضرب و شتم هنجارشکنان قرارگرفته بود تجلیل و قدردانی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد