تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398 - 13:06
کد خبر : 71420

۲۱ هزار طرح پژوهشی در کشور حمایت شده است + اینفوگرافی

۲۱ هزار طرح پژوهشی در کشور حمایت شده است + اینفوگرافی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، از ابتدای بشر تا امروز همه انسان‌ها بسته به توان وسوادشان تلاش کرده‌اند تا نوآوری داشته باشند، زیرا نمی‌توان منکر تاثیر علم و فناوری بر زندگی بشر شد. در چند دهه گذشته تحقیقات علمی و فناورانه

۲۱ هزار طرح پژوهشی در کشور حمایت شده است + اینفوگرافی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، از ابتدای بشر تا امروز همه انسان‌ها بسته به توان وسوادشان تلاش کرده‌اند تا نوآوری داشته باشند، زیرا نمی‌توان منکر تاثیر علم و فناوری بر زندگی بشر شد. در چند دهه گذشته تحقیقات علمی و فناورانه محققان و پژوهشگران در تمام دنیا شتاب بیشتری گرفته، اما برای رونق و توسعه آن حمایت‌های همه جانبه نیاز است.

در کشور ما ایران نیز برای رسیدن به اهداف فناورانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  راه‌اندازی شد. این صندوق با ایجاد کارگروه‌های علمی در حوزه‌های مختلف توانسته از پژوهشگران و محققان سراسر کشور حمایت کند، به نحوی که این پژوهشگران و فناوران با ارسال طرح‌های پژوهشی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته و پس از تصویب طرح حمایت می‌شوند.

آمار‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۲۱ هزار طرح پژوهشی توسط محققان کشور به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ارسال شده است، که از این میان ۷۰ کرسی علمی اعطا شده و بیش از ۱۰۰ گرنت پژوهشی مورد حمایت قرار گرفته است.

گفتنی است؛ بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پسا دکتر دریافت و ۹۷۰ پسادکتری تصویب شده است.

21 هزار طرح پژوهشی در کشور حمایت شده است + اینفوگرافی

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد