تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 4:39
کد خبر : 57645

انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است

انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: انقلاب اسلامی ایران در حال متحول کردن جهان است و نباید اجازه داد کشور از درون دچار مشکل شود.

وی اضافه کرد: دشمن تاکنون نتوانسته از هیچ راهی به جمهوری اسلامی نفوذ کند و به همین علت به دنبال استحاله کردن انقلاب اسلامی است.

نکونام ادامه داد: برخورداری از رهبری بزرگوار و با درایت، تشکیلات حکومتی و مردمی از شاخص‌های جامعه توحیدی می‌باشد که انقلاب اسلامی ایران دارای این شرایط است.

وی یادآور شد: متأسفانه اکنون بی تفاوتی‌های زیادی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که همین عامل باعث ایجاد یأس و کشاندن جامعه به سمت و سوی ابتذال شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی مجموعه‌ای اثرگذار است و برای تقویت شاخص‌ها و ارتقای کمی و کیفی وضعیت امر به معروف و نهی از منکر می‌توان از ظرفیت طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی به میزبانی چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شد.

نکونام افزود: در این دوره می‌توان آموزش‌های لازم را به آمران به معروف و ناهیان از منکر به مدت ۲۲ روز ارائه کرد.

وی اضافه کرد: هم اینک برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر، تعداد طلایه داران کم است و باید جوانان بیشتری به منظور  امر به معروف و نهی از منکر آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

نکونام ادامه داد: هم اینک خلأ‌هایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وجود دارد و به همین علت نقش این مهم به خوبی ایفا نمی‌شود.

وی گفت: برای فعال شدن مجموعه امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت نیرو‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیأت مذهبی بهره گیری شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد