تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1396 - 9:25
کد خبر : 5664

ملت پاسخ فتنه گران و نفوذی های غرب را با مشت محکم خواهند داد

ملت پاسخ فتنه گران و نفوذی های غرب را با مشت محکم خواهند داد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت نصیت نوجوانان با توجه به فرمایشی از امام مجتبی( ع) اظهار داشت: دل نوجوان مانند زمینی است که در آن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت نصیت نوجوانان با توجه به فرمایشی از امام مجتبی( ع) اظهار داشت: دل نوجوان مانند زمینی است که در آن کشتی صورت نگرفته است، هرچه در آن بیفکنید می پذیرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: باید فرزندان خود را به جای لهو و لعب با قرآن و دین آشنا کنیم، شنیده شده در برخی مهدها و مدارس در جشن های الفبا و یا موارد دیگر بساط لهو و لعب برپا می شود، این امور خیانت در حق فرزندان است، اولیاء مراقب باشند و با فرزندان به عنوان امانت های الهی اینگونه برخورد نکنند.

دولت آینده توجه بیشتری به نیازهای جوانان کند

محمودی در خطبه دوم با اشاره به حادثه تلخ فرو ریختن معدن و جان باختن دهها نفر از معدن کاران زحمتکش بیان داشت: این حادثه درگذشت هموطنانمان را تسلیت عرض می کنم و برای مجروحان آن شفای کامل را آرزو دارم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به بزرگداشت شیخ صدوق و شیخ کلینی اشاره کرد و گفت: ما مدیون این دو فقیه و مولفان کتب اربعه هستیم.

محمودی با اشاره به ۱۱ اردیبهشت و سالروز میلاد حضرت علی اکبر( ع) و روز جوان، ادامه داد: جایگاه، ظرفیت و قابلیت جوانان عزیز از نگاه قرآن و اهل بیت(ع) بسیار مهم است، باید توجه بیشتری به نیازهای جوانان شود، خود جوانان عزیز نیز قدر جوانی را بدانند و از این فرصت استثنایی بهره برداری کنند، امیدواریم در دولت آینده به نیازهای جوانان در مورد ازدواج، مسکن، کار و سایر نیازها توجه بیشتری شود.

وی افزود: یکی از اهداف دشمن خارجی و نفاق داخلی مایوس کردن جوانان از آینده خود است ولی بحمدالله جوانان عزیز و مسلمان ایرانی با سرعت هرچه بیشتر در عرصه های علمی، سیاسی و اجتماعی در حال پیشرفت است و باید جوانان عزیز با عزم و اراده الهی با موانع مبارزه کنند و دشمن را ناکام سازند.

رییس جمهور از سرمایه داران و زمین خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات نباشد

خطیب نماز جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و  اظهار داشت: نظام اسلامی یک امانت در دست ما است، ریاست جمهوری و کرسی شورای شهر و روستا نیز امانت است و لذا حضور در انتخابات و حفظ این امانات الهی واجب است، البته باید دقت داشته باشیم که این امانت را به اهلش بسپاریم.

محمودی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم( ص)ادامه داد: اگر کسی از میان مردم فرد دیگری را برگزیند در حالی که از او شایسته تر هم وجود داشته باشد به خدا و پیامبر(ص) و مومنان خیانت کرده است، انتخاب اصلح هم واجب است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرمایشاتی از امام خمینی( ره) اضافه کرد: رای خود را به کسی که متعهد به اسلام، خدمتگزار ملت و مستضعفان و دارای بصیرت در امر دین و دنیا باشد دهید، دقت کنیم رییس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس کرده باشند، از سرمایه داران و زمین خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان را نچشیده اند نباشند.

وی با اشاره به تدارکات مخالفان و دشمنان ملت و جمهوری اسلامی برای انتخابات، هشدار داد: کاری از دست این افراد بر نمی آید لکن با وارد کردن عمال خود و توطئه گری قصد ایجاد نفاق در داخل کشور دارند، هرکس که صلاحیتش در مراجع قانونی تایید می شود صالح است اما هنر مردم انتخاب صالح تر از بین این افراد صالح خواهد بود.

محمودی با بیان ویژگی های فرد اصلح برای ریاست جمهوری از دیدگاه امام( ره) و رهبری بیان داشت: فردی را انتخاب کنید که روحیه ضد استکباری، خلق و خوی انقلابی، دغدغه مستضعفان، پایبندی به آرمان های امام و شهدا را داشته باشند.

حضور تاسف بار فتنه گران ۸۸ و هتاکان به امام هشتم و شهدای مدافع حرم در جبهه برخی نامزدها

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه با اشاره به توهین عده ای به ساحت مقدس و نورانی امام رضا(ع) اظهار داشت: ببینید کسانی که به امام شیعیان، شهدای مدافع حرم و روحیه فداکاری جوانان جسارت می کنند در کدام گروه هستند، ببینید فتنه گران ۸۸ در کدام جبهه هستند، این امر تاسف بار است.

وی با اشاره به شعار « مرگ بر اص ولایت فقیه» و « نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» در فتنه ۸۸ بیان داشت: در فتنه ۸۸ مساجد را در تهران به آتش کشیدند، چادر از سر زن مسلمان برداشتند، خیمه عزای حسینی را آتش زده و به سوی نمازگزاران عاشورا سنگ پرتاب کردند، فتنه ۸۸ جنگ احزاب و هجمه همه جانبه دشمنان نظام اسلامی علیه نظام اسلامی بود.

فتنه گران لایق دریافت مسئولیت در نظام اسلامی نیستند

محمودی که در میان فریادهای « مرگ بر فتنه گر» نمازگزاران سخن می گفت، افزود: کلینتون رسما از فتنه گران حمایت کرد، تمام رسانه های معاند پشت سر فتنه گران بودند، فتنه گران لایق دریافت مسئولیت در نظام اسلامی نیستند، قرآن می فرماید امانت را به اهلش بسپارید، فتنه گران اهل نیستند و ملت باید دست رد بر سینه فتنه گران و حامیان آن ها بزنند، این حق ملت ایران است که همواره شعار « مرگ بر فتنه گر» سر دهند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: هم در انتخابات شورای شهر و روستا و هم انتخابات ریاست جمهوری موضع افراد را در قبال فتنه و فتنه گران بدانید، کسانی که وامدار فتنه و فتنه گران هستند لایق تصدی هیچ مسئولیتی در نظام اسلامی نیستند، رای دادن به افرادی که با فتنه گران پیوند خوردند و مورد حمایت آنان هستند حرام شرعی است و هرکس به آن ها رای دهد و یا در ستادهای انتخاباتی آن ها فعالیت و برای آن ها تبلیغ کند حرام شرعی انجام داده است.

وی با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح متذکر شد: برخی علی را رها کرده و به دنبال ابوموسی اشعری ها و عمروعاص ها می روند، برخی راه شفاف انقلاب اسلامی را گم کرده اند، مردم با تحقیق و بررسی و مشورت در رای دادن، همانند نماز، با قصد قربت رای دهند، مدت ها است رسانه های غربی دست به کار شده و از برخی افرادحمایت می کنند، این افراد به ملت پاسخگو باشند که چه کرده اند و چه مواضعی اتخاذ کرده اند که دشمن از آن ها حمایت می کند.

ملت پاسخ فتنه گران و نفوذی های غرب را با مشت محکم خواهند داد

محمودی ادامه داد: به امریکایی ها و غربی ها اعلام می کنیم که دخالت در امور داخلی ایران ممنوع و این فوضولی ها به شما نیامده است، هر کسی با رای مردم سر کار بیاید قطعا در چارچوب قانون اساسی و هدایت های رهبری و وصایای امام(ره) حرکت خواهد کرد و بدانید این ملت هرگز با امریکایی ها و سران استکبار سر سازش نخواهد داشت.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه خطاب به نفوذی های داخلی، پادوهای استکبار و بی بصیرت ها بیان داشت: همه باید تابع قانون و رای ملت باشند و هرکس بخواهد فکر فتنه گری کرده و انتخابات را به کام ملت تلخ کند با مشت محکم مردم مواجه خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد