تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 9:00
کد خبر : 55976

اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، با حضور جمعی از مسئولین شهرسان صحنه اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد. سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی عنوان کرد: تمام ادارات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از امروله، با حضور جمعی از مسئولین شهرسان صحنه اولین مرحله از مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی عنوان کرد: تمام ادارات سطح شهرستان ، مساجد، پایگاه ها و … همگی در این ستاد سازماندهی شده اند.

وی ادامه داد : امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه‌ الهی است که در حقیقت کمر دشمن را می‌شکند.

 سرهنگ عظیمی با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به شکل درست در جامعه اجرا شود، بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بدحجابی، گران‌فروشی و… برطرف می‌شود.

 وی امر به معروف و نهی از منکر را لازمه‌ بقا و پیروزی جوامع اسلامی دانست و تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر مقوله‌ای که به سادگی بتوان از کنار گذشت و همه مکلف به ادای این فریضه‌ الهی هستند.

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان صحنه گفت: مردم هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص احکتار را به اطلاعات سپاه با تلفن ۱۱۴ و اطلاعات نیرو انتظامی اطلاع دهند.

 

در امر به معروف و نهی از منکر نباید دنبال ضعف ها باشیم

نورالدین فرزادی پور در مانور امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه عنوان کرد: مسئولین باید در ایفای نقش و وظایف خود به درستی حاضر شوند.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر این نیست که ضعفی از آن پیدا کنیم بلکه امر به معروف و نهی از منکر این است که نگذاریم هیچ شخصی دچار مشکل شود.

فرزادی پور خاطر نشان کرد: افراد باید مراقب یکدیگر باشند و نگذراند ضربه ای به اطرافیان خود وارد شود ، اگر این اتفاق افتاد جامعه ما به مدینه فاضله تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: به کار گیری ظرفیت های قانونی در ادارات می تواند خیلی از معروف ها را در ادارات ایجاد کنند.

زارعی معاون دادستان شهرستان صحنه عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در قانون مختص رفتاری است که علنی باشد و لازم به تجسس در آن نیست .

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد