تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 5:34
کد خبر : 5542

مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در زنجان آغاز شد

مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در زنجان آغاز شد

مجید نظری، سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: صبح امروز سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در مرحله استانی فعالیت خود را آغاز کرد. نظری با اشاره به اینکه در این دور از

مجید نظری، سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: صبح امروز سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در مرحله استانی فعالیت خود را آغاز کرد.

نظری با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات هزار و ۲۴۳ دانش‌آموز از ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان زنجان حضور دارند، تصریح کرد: مسابقات از امروز نهم اردیبهشت ماه آغاز و به مدت سه روز تا ۱۱ ازدیبهشت در کانون سهروردی زنجان در دو گروه دختران و پسران ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه رشته مداحی و اذان فقط برای دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود، گفت: برگزیدگان مرحله استانی پس از کسب امتیاز لازم به مرحله کشوری راه خواهد یافت که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظری با اشاره به اینکه حفظ عمومی و ویژه قرآن کریم، قرائت، ترتیل، نهج‌البلاغه، تفسیر، اذان، احکام، انشاء نماز، احکام ، صحیفه سجادیه و مداحی از رشته‌های مورد رقابت در این مسابقات است، گفت: تربیت دانش‌آموزان قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر آنها با قرآن و فرهنگ قرآنی از اهداف مهم این مسابقات است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد