تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردین 1398 - 7:52
کد خبر : 54263

پاسداری از انقلاب و کیان اسلامی ویژگی بارز سپاه است

پاسداری از انقلاب و کیان اسلامی ویژگی بارز سپاه است

محمود الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک سالروز ولات امام حسین(ع)، نامگذاری این روز به نام پاسدار را نشان از جایگاه والای پاسداران و نهاد سپاه خواند و اظهار داشت: هر آنچه که در مورد خصوصیات و ویژگی‌های بارز و مثبت سپاه گفته شود، بازهم کم است.  دبیر ستاد امر به

محمود الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تبریک سالروز ولات امام حسین(ع)، نامگذاری این روز به نام پاسدار را نشان از جایگاه والای پاسداران و نهاد سپاه خواند و اظهار داشت: هر آنچه که در مورد خصوصیات و ویژگی‌های بارز و مثبت سپاه گفته شود، بازهم کم است.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: سپاه همزاد انقلاب و نهادی برخاسته از مردم است که در راستای دفاع از مردم، انقلاب اسلامی و ولایت سر از پای نمی‌شناسد و آمار بالای شهدای این نهاد انقلابی مصداق بارز این گفته است.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی سپاه و هدف از تاسیس این نهاد انقلابی، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن بود و پاسداران انقلاب اسلامی در این مسیر چنان ایثار، فداکاری و رشادت به خرج دادند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.”.

الله‌مرادی ادامه داد: سپاه در شکل‌گیری و تداوم انقلاب نقش موثری ایفا کرد، به گونه‌ای که این نهاد انقلابی غائله‌های قومی در برخی استان‌های قومیتی کشور را پایان داد و اجازه نداد گروهک‌های ضدانقلاب به انقلاب اسلامی و ملت ضربه بزنند.

وی همچنین گفت: نقش بارز سپاه در دفاع مقدس هم بر هیچ کس پوشیده نیست که بدون آموزش‌های نظامی و تنها با قدرت ایمان و عزم راسخ توانستند کشورهای استعماری که در قالب رژیم بعث علیه ایران برخواسته بودند، را با شکست مواجه سازند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه به نقش سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ولایت اشاره کرد و اذعان داشت: سپاه از آغاز پیروزی انقلاب مستمر در مسیر ولایت حرکت کرده و همین موجب شده که سپاه در انجام امور محوله بهترین برایند داشته باشد.

وی همچنین، حفاظت از شخصیت‌های نظام، امنیت پروازها، خنثی‌کردن طرح‌های کودتا و براندازی، سرکوب گروه‌های ضدانقلاب و معاند، نقش اصلی در دفاع مقدس، شرکت در بازسازی خرابی‌های جنگ تحمیلی و سازندگی کشور و اکنون نیز در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند تا جدای از وظایف سازمانی خود، در بخش‌های محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری، فرهنگی و سازندگی به مردم خدمت کند.

الله‌مرادی یادآوری کرد: دشمنان موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف را بر نمی‌تابند لذا به هر راه و توطئه‌ای متوسل می‌شوند تا بلکه این نیروی پیشرو را از حرکت بازدارند در حالیکه سپاه همچنان پیشتاز است و تا پای جان از انقلاب، ملت و کشور ایران دفاع خواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد