تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 7:31
کد خبر : 5374

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی نماز

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی نماز

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: مسابقه خاطره‌نویسی نماز با  موضوع آثار و برکات نماز در زندگی شخصی خود یا اطرافیان، عوارض و گرفتاری‌هایی که در اثر بی‌نمازی در زندگی خود و یا دیگران اتفاق افتاده و یا  بیان خاطره از شیوه‌های

حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: مسابقه خاطره‌نویسی نماز با  موضوع آثار و برکات نماز در زندگی شخصی خود یا اطرافیان، عوارض و گرفتاری‌هایی که در اثر بی‌نمازی در زندگی خود و یا دیگران اتفاق افتاده و یا  بیان خاطره از شیوه‌های درست و یا غلط دعوت به نماز برگزار می‌شود.
وی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه بیان کرد: محدودیتی از نظر سن و تعداد ارسال اثر برای مخاطبان وجود ندارد، ضمن اینکه ذکر تاریخ و مکان وقوع خاطره لازم است.
حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه اگر خاطره قبلاً در روزنامه و یا مجله و کتابی درج شده است، حتما ذکر شود، افزود: خاطره باید به‌صورت تایپ شده به‌همراه فایل ورد و یا با خط خوانا به همراه ذکر مشخصات و تلفن تماس ارسال شود.
وی درباره راه‌های ارتباطی برای ارسال خاطرات اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به سه روش از طریق رایانامه به نشانی ro.snamaz@gmail.com، مراجعه به کانال قرار ۱۷ و ارسال از طریق آی‌دی مدیر کانال به نشانی namaz51@ و یا مراجعه به ستاد اقامه نماز استان و یا شهرستان محل سکونت ارسال کنند.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با اشاره به چاپ خاطرات ارسالی به صورت کتاب، ادامه داد: خاطرات برگزیده در اختیار فیلم‌سازان برای ساخت فیلم، سریال و مستند جهت پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.
وی، آخرین مهلت ارسال آثار مرتبط با خاطرات نماز را ۲۰ خردادماه عنوان کرد و گفت: نتایج این مسابقه، پنجم تیرماه همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد