تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 11:02
کد خبر : 5312

کاندیداها نباید اجازه تهمت و تخریب رقبا را به طرفداران خود بدهند

کاندیداها نباید اجازه تهمت و تخریب رقبا را به طرفداران خود بدهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی ظهر جمعه در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و راستین به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره و عنوان اظهار کرد: امام موسی کاظم(ع) ۵۷ سال زندگی کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی ظهر جمعه در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و راستین به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره و عنوان اظهار کرد: امام موسی کاظم(ع) ۵۷ سال زندگی کردند و ۲۰ سال در کنار پدر و باقی عمر را در راه بصیرت مردم قدم برداشتند.

وی بر لزوم خودسازی مؤمنان تاکید کرد و گفت: در ایام‌البیض به انجام اعمال مستحبی نظیر اعتکاف، خواندن قرآن و عمل ام‌داوود تشویق شده تا خودسازی صورت گیرد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه باید از امام موسی کاظم(ع) خودسازی و استغفار را یاد بگیریم، افزود: بعد از این مرحله به مانند ائمه اطهار(ع) باید به دستگیری از امت پرداخت.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) اگر قدرت و حکومت را در دست داشتند، تبلیغات آنها امر به معروف و نهی از منکر و مراقبت از بیت‌المال در حد عموم بود، گفت: انبیا اگر شرایط عمومی تبلیغ را نمی‌یافتند از امر به معروف و نهی از منکر خصوصی استفاده می‌کردند که درسی برای ماست.

آیت‌الله موسوی‌اصفهانی با توصیه به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، عنوان کرد: حتی اگر قدرت‌مان کم باشد امر به معروف و نهی از منکر از گردن ما ساقط نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امام موسی کاظم(ع) زیر نظر قدرت جهنمی هارون‌الرشید بود و نمی‌توانست آن طور که باید به تبلیغ اسلام در بین عموم بپردازد، عنوان کرد: موسی کاظم(ع) در زندان هارون‌الرشید حبس بود اما همواره به شب زنده‌داری و تزکیه نفس می‌پرداخت.

آیت الله موسوی اصفهانی در ادامه با بیان اینکه درک اهمیت انتخابات بسیار مهم است و مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌اعتنا باشند، گفت: همه باید به پای صندوق‌های رای بروند تا انقلاب اسلامی و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در روز ارتش، انتخابات را مایه عزت و روسفیدی ملت ایران در مقابل دیگر ملت‌ها عنوان کردند و باید با حضور پرشور در انتخابات عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را رقم زنیم.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به رهنمودهای امام خمینی (ره) در کتاب صحیفه نور در خصوص شرکت در انتخابات گفت: پیروی از احکام اسلام، دلسوز و خدمتگزار ملت بودن، اعتقاد و التزام به قوانین اسلام، تواضع در مقابل قانون اساسی و پیروی از ولایت فقیه از مهمترین خصوصیات یک کاندیدای اصلح است.

آیت الله موسوی اصفهانی بابیان اینکه کاندیداها باید از وعده‌های مشکوک پرهیز کنند و حرف‌هایی که نمی توانند به آن عمل کنند بگویند، تاکید کرد: کاندیداها نباید اجازه تهمت و تخریب رقبا را به طرفداران خود بدهند.

وی اظهار داشت: مردم ولایتمدار همدان که شهدای بسیاری را تقدیم کردند که در رأس آنها حاج حسین همدانی است همانطور که از اول در صحنه بودند به رهبر معظم انقلاب قول میدهند که در انتخابات پیش رو به طور چشمگیر شرکت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد