تاریخ انتشار : دوشنبه 20 اسفند 1397 - 11:17
کد خبر : 52912

بی‌فرهنگی را به محیط دانشگاه هم کشانده‌اند/ برخی مدیران کردستان خود همراه و همگام کارهای ضداخلاقی هستند!

بی‌فرهنگی را به محیط دانشگاه هم کشانده‌اند/ برخی مدیران کردستان خود همراه و همگام کارهای ضداخلاقی هستند!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، محمود الله مرادی در حاشیه جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به برپایی نمایشگاه ضدفرهنگی در دانشگاه کردستان و با تأکید براینکه فرهنگ ما

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، محمود الله مرادی در حاشیه جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به برپایی نمایشگاه ضدفرهنگی در دانشگاه کردستان و با تأکید براینکه فرهنگ ما دارد از درون ویران می‌شود و کسی هم احساس مسؤولیت نمی‌کند، عنوان کرد: از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتظار داریم که یک مقدار به اصل فرهنگ سازی در جامعه توجه داشته باشد، چرا که جامعه ما در این حوزه مشکل دارد.

 

وی افزود: کار به جایی رسیده است که برخی از مدیران ما انجام بعضی اعمال ضداخلاقی نه تنها برای کارمندانشان بلکه برای خودشان نیز عادی شده و در مقابل اقدامات ضداخلاقی عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند.

 

الله‌مرادی ادامه داد: اگر می‌خواهیم فرهنگ را اصلاح کنیم باید باورها و اعتقاداتی که به آن پایبند هستیم را مورد توجه قرار دهیم. وی افزود: اینکه برای نشاط مردم کنسرت، رقص و پایکوبی برگزار کنیم کار خوبی است و در صورتی که ابتذال در آن نباشد ما هم از آن حمایت می‌کنیم، اما اگر پیامدهای اینگونه برنامه ها به محیط درس و دانشگاه هم کشیده شود و فرهنگ اصیل مردم را زیر سوال ببرد یک درد است!

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: نباید در جلسات شورای فرهنگ عمومی الکی بگوییم ماشاءالله همه چیز خوب است! چرا باید کار به جایی کشیده شود که در محیط دانشگاه نمایشگاه ضداخلاق برگزار شود؟! وی افزود: از چند روز گذشته تاکنون نسبت به این اتفاق صدها مورد انتقاد به ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال شده است.

 

الله مرادی ادامه داد: اکثر مردم جامعه کردستان دیندار هستند، چرا بعضی ها فکر می کنند همه بی‌دین هستند! وی افزود: همه فرهنگ مردم کردستان که رقص و پایکوبی نیست و اکثر مردم این استان به اعتقادات خود پایبند هستند، چرا باید حرمت این دسته افراد نگه داشته نشود؟!

 

وی با بیان اینکه مدیران ما در انجام کارهای فرهنگی کوتاهی می کنند، گفت: یک مدیر باید قبل از هرچیز اموارت اداره خود را زیر نظر داشته و بر آنها نظارت کند. ارزش های جامعه ما یکی پس از دیگر توسط دشمن دارد از بین می‌رود و کسی هم ککش نمی‌گزد!

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: متأسفانه در جامعه ما نهادی که باید تولید فرهنگ کند بعضاً محتوای ضدفرهنگی تولید می‌کند. وی افزود: در اتفاق اخیر صدا و سیمای کردستان همه دست به تخریب این نهاد زدند، صدا و سیمای کردستان اگر آن مورد ناپسند را داشت که محکوم هم هست در کنار آن دهها کار خوب و پسندیده داشته که نباید نادیده گرفته شود اما برخی نهادها دهها کار ناپسند و ضداخلاقی دارند چون مدیرش هم طیف جریان سیاسی مطبوع برخی مسؤولان هستند بر روی آن سرپوش می‌گذارند و چیزی نمی گویند!

 

الله مرادی با اشاره به برنامه های پایان سال و آغاز سال جدید، عنوان کرد: مدیران باید برنامه های این ایام را به گونه‌ای مدیریت کنند که گناه در آن اتفاق نیفتد و نباید خود زمینه ساز ایجاد گناه باشند. وی افزود: ما اعلام می کنیم ضمن اینکه در ایجاد برنامه‌های شاد و امید آفرین همراه مسؤولان استان هستیم اما کار قانونی خود را نیز دنبال می کنیم و از این به بعد اگر مشکلی در اداره‌ای اتفاق بیفتد با مسؤول رده بالای آن مدیر در میان خواهیم گذاشت.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد