تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 18:19
کد خبر : 52650

باید در عرصه حجاب و عفاف اصیل ایرانی و اسلامی حمایت رسانه‌ای شکل گیرد

باید در عرصه حجاب و عفاف اصیل ایرانی و اسلامی حمایت رسانه‌ای شکل گیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران ؛ فاطمه مطلق گفت: در چنین نمایشگاه‌هایی شاهد حضور تولیدات مختلف در عرصه حجاب و عفاف هستیم و چنین نمایشگاه‌هایی به خوبی توانسته در یک محیط آرام، عفاف و حجاب ایرانی – اسلامی را به مرحله ظهور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا تهران ؛ فاطمه مطلق گفت: در چنین نمایشگاه‌هایی شاهد حضور تولیدات مختلف در عرصه حجاب و عفاف هستیم و چنین نمایشگاه‌هایی به خوبی توانسته در یک محیط آرام، عفاف و حجاب ایرانی – اسلامی را به مرحله ظهور برساند.

وی افزود: باید از افرادی که در عرصه حجاب و عفاف فعالیت دارند و مسؤولیتی در این عرصه دارند حمایت شود و حمایت مالی و رسانه‌ای نور امیدی است که می‌تواند انگیزه را در تولید کنندگان افزایش دهد.

مطلق با بیان اینکه مجموعه خانه ایرانی در ۱۰ زمینه فعالیت دارد گفت: ما در ۳ غرفه این نمایشگاه، عفاف و حجاب را در قالب توزیع چادر، مانتو و تمام الزامات یک حجاب اصیل ایرانی نشان داده ایم.

زینب دولتی مجری طرح رویداد سماء افزود: این نخستین رویدادی است که در قالب عفاف و حجاب و در راستای حمایت از کالای ایران و محصولات عفاف و حجاب شکل گرفته است.

وی افزود: ۷۰ گروه در این دوره از نمایشگاه برای عرضه محصولات ایرانی در راستای عفاف و حجاب حضور دارند و محصولات مربوط به عفاف و حجاب شامل چادر، مانتو، انواع ملزومات حجاب و کیف و کفش در این نمایشگاه ارائه شده است.

نخستین کارگاه مد و لباس با موضوع عفاف و حجاب با حمایت ویژه اتحادیه تشکل‌های قرآنی کل کشور و انجمن تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب و کتاب ملی مد و لباس از ۱۷ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در اتوبان ارتش. بلوار نیرو زمینی. سالن سروناز آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد