تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 13:02
کد خبر : 4037

درخواست شهدا مقاومت در برابر دشمنان است/ ولایت فقیه؛ عامل ایجاد وحدت

درخواست شهدا مقاومت در برابر دشمنان است/ ولایت فقیه؛ عامل ایجاد وحدت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، ابراهیم بیانی امروز، ۱۱ اسفند در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده فنی، مهندسی شهید باهنر شیراز با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) بر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، ابراهیم بیانی امروز، ۱۱ اسفند در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده فنی، مهندسی شهید باهنر شیراز با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) بر شناخت آن بانوی بزرگوار تأکید و اضافه کرد: حضور در مراسم خاکسپاری شهدا فرصتی گرانبها است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با اشاره به پیام‌ها و انتظارات شهدا، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن، دفاع از ولایت، پاک بودن، پاک زیستن و تقویت بنیه علمی را از این انتظارات برشمرد و افزود: شهدا از ما می‌خواهند در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کنیم.

جانشین قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس با اشاره به انقلاب‌های منطقه مثل مصر، تونس، یمن، لیبی، بحرین، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران محکم و استوار در مقابل دشمن ایستاده و خم به ابرو نیاورده است و با این همه هجمه و تهدید گسترده، هنوز دشمن نتوانسته انقلاب را از مسیر اصلی خود دور کند.

وی، انقلاب اسلامی را محصول ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: حیات و عزت کشور در پرتو لبخند به دشمنان نیست و حاصل ایستادگی و مقاومت است.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس با بیان اینکه به تفضل الهی، انقلاب اسلامی ایران روز به روز پویاتر و بالنده‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: هیمنه آمریکا در دنیا شکسته است و جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و حمایت از محور مقاومت نقش اصلی را دارد.

بیانی با بیان اینکهبرای حفظ اقتدار و تمامیت ارضی راهی جز استقامت نداریم، یکی دیگر از پیام‌ها و انتظارات شهدا را دفاع از ولایت عنوان کرد و گفت: ولایت فقیه مقوم کشور و مسبب ایجاد وحدت است.

جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر فارس افزود: شهدا از ما انتظار دارند که پاک باشیم، پاک زندگی کنیم و حیات سعید داشته باشیم.

بیانی با بیان اینکه پهنای باند و سرعت اینترنت در کشور به هزار و تعداد شبکه‌های اجتماعی نیز به بیش از ۱۰۰ شبکه رسیده و دشمن نیز در این فضا در حال برنامه‌ریزی است، ادامه داد: دشمن دارد بر روی جوانان ما دقیق و حریصانه کار می‌کند از این رو باید مراقب بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد