تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1396 - 8:20
کد خبر : 7018

پارک سیفیه مکان اقامه نماز جمعه ملایر در ماه مبارک رمضان

پارک سیفیه مکان اقامه نماز جمعه ملایر در ماه مبارک رمضان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به تغییر محل نماز جمعه ملایر از مسجد جامع  اظهار داشت: نماز جمعه شهر ملایر از این هفته در پارک سیفیه برگزار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به تغییر محل نماز جمعه ملایر از مسجد جامع  اظهار داشت: نماز جمعه شهر ملایر از این هفته در پارک سیفیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دلایل این جا به جایی عنوان کرد: گرم شدن هوا و کمبود فضا در مسجد جامع ملایر از دلایل جا به جایی نماز جمعه به پارک سیفیه است.

مسئول ستاد نماز جمعه ملایر گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و حضور پرشور مردم در نماز جمعه در چهار هفته ماه مبارک نماز جمعه در پارک سیفیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به روند ساخت مصلی شهخرستان ملایر عنوان کرد: با حضور یک خیر روند ساخت مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر سرعت گرفته است.

حجت الاسلام بیات با دعوت از عموم مردم برای حضور در نماز جمعه بیان کرد: نماز جمعه  تجلی وحدت مومنین است و حضور پرشور در این میعادگاه نماز جمعه دشمن شکن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد