تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اسفند 1397 - 4:46
کد خبر : 51809

شهید امیرحسین فضل‌اللهی: انقلاب نیاز به همیاری دارد مبادا کوتاهی کنید

شهید امیرحسین فضل‌اللهی:  انقلاب نیاز به همیاری دارد مبادا کوتاهی کنید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید امیرحسین فضل‌اللهی:

شهید امیر حسین فضل‌اللهی در تاریخ ۹ آبان ۴۴ شهر همدان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد و از طرف سپاه به جبهه اعزام و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید امیر حسین فضل‌اللهی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۶۵ در شهر خرمشهر در اثر اصابت ترکش توسط دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است .

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید امیر حسین فضل‌اللهی است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه آنها زنده ابدی هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

سلام و درود خدا بر عالمان فداکار این پیروان حقیقی انبیاء که با تمام محرومیت‌ها توانستند خط سرخ شهادت را در همه زمان‌ها و مکان‌ها ادامه دهند و سلام بر امام کبیرمان این زبان گویای قرآن در عصر حاضر، ابرمردی که ملت را از خواب غفلت بیدار کرد، صراط مستقیم را به ما نشان داد، چگونه زیستن و مردن را به ما آموخت و راه شهدای مظلوم و گمنامی نیز همچون بروجردی‌ها چمران‌ها و دیگران را به ما نشان داد.

فرصتی پیش آمد وصیت‌نامه‌ام را بنویسم، حال با توکل به خدا و حضرتش و با لطف و کرمش به روی این صفحه می‌آورم باشد تا مورد رضایت حضرت حق واقع شود. بار پروردگارا در شهادت چه لذتی است که اینگونه عاشقان و مخلصان تو اشک شوق و ذوق در چشمان پاکشان حلقه زده است و اینگونه برای شهادت شتاب می‌کنند؟ به لطف و کرمت ما را از آن جام جرعه بنوشان.

خدای من این تویی که از ترس تو گناهکاران ناله برمی‌آورند و تویی که جان‌های وحشت‌زده و هراس‌کرده به نام تو آرامش و اطمینان ‌می‌گیرند. بلادیدگان به درگاه تو سر برآورده و آنان که از همه جا و از همه کس ناامید ماندند به رحمت بی‌انتهای تو امیدوار باشند. تا تو را دارم از تنهایی چه باکم باشد؟ تا زمانی که تو پشتیبان و یاورم باشی از بی‌کسی هراسم نیست. معبودا، این‌ها ناله‌های سیدالساجدین است که از تو طلب آمرزش می‌خواهد، حال ای غفارالذنوب ببین حال بنده‌ات را، بنده‌ای که عمرش در خطایا بر باد رفته و نباید از فرمان تو سرپیچی می‌کرد! ای خدا این بنده حقیر را که غیر از تو بخشنده‌‌ای نمی‌شناسد و چشم امید به شفاعت معصومین دارد دستگیر باش، خدایا، محرومم نساز و دست رد به سینه‌ام مکوب و مرا ناامید مساز و لیاقت به تو پیوستن را به من عطا کن.

عزیزانم اگر کمی با خود فکر و اندکی تامل کنید انقلاب نیاز به همیاری و همکاری یکایک ما دارد چه در صحنه جنگ و چه در صحنه جامعه، مبادا کوتاهی کنیم. مبادا کم‌کاری کنیم که وعده تسویه حساب در قیامت است، هنگامی که باید پاسخگوی اعمال دنیوی خود باشید.

 تا آخرین لحظه زندگی خود بر عهدی که با امام بسته‌ایم خواهیم ماند و دوشادوش امام عزیز حرکت می‌کنیم و صحبت‌های ایشان را با جان و دل پذیرفته و به آن عمل می‌کنیم و در این راه پرمسئولیت دست نیاز به سوی بی‌نیاز دراز خواهیم کرد، معبودا در این راه ما را ثابت قدم بدار و همواره ما را در لغزش‌های نفسانی دستگیری کن.

خواهرانم، به عنوان برادر کوچک این وصیت را از حقیر بپذیرید و به آن جامه عمل بپوشانید که عفت و پاکدامنی و وقار و اخلاق در حجاب نهفته است اگر حجاب را حفظ کردید در دنیا و آخرت سرفراز خواهید شد و خوشنودی شهدا را به دست خواهید آورد. اگر می‌خواهید اسیر حرفهای دیگران و تاثیر تجملات، ظاهرسازی‌ها و خودفریبی و غرق در منجلاب گناه باشید و خود را به فساد بکشانید بدانید در آخرت روسیاه خواهید بود چراکه آخرت روز جزاست و ندامت سودی ندارد پس به خاطر پاکدامنی خود حفظ خون شهیدان و ارج نهادن به مقام والای آنها حتماً حجاب را در همه امور حفظ کنید ان شاءالله.

پدر بزرگوار حلالم کن از اینکه نتوانستم فرزندی مفید برای شما باشم امیدوارم در راه خدمت به اسلام و مسلمین موفق باشید و با دعای خیر خود همچون همیشه یادم کنید. مادر مهربانم حلالم کن. مطمئنم که در فقدانم ناراحت می‌شوی ولی به یاد زینب(س) باش که از صبح تا ظهر بهترین عزیزان خود را در راه اسلام تقدیم کرد. مرا ببخش زیرا اگر مرا نبخشی خدا هم مرا نخواهد بخشید. نمی‌گویم گریه نکن زیرا امری محال است اما برای مصیبت امام حسین(ع) گریه کن زیرا مصیبت‌ها دردناک است، گریه کن و در آخر هم چون همیشه دعایم کن.

برادران عزیزم از شما حلالیت می‌طلبم و عاجزانه التماس دعا دارم. دوستان و برادران عزیزم با شمایی که لیاقت برادری پیدا کردم، دست یکایک شما را می‌فشارم، شما را در این موقعیت به خداوند سبحان می‌سپارم و به پیوندتان با حبل‌الله که امروز امام امت است تاکید می‌کنم.

در خاتمه از تمام کسانی که به هر نحوی با آنان در ارتباط بودم عاجزانه طلب بخشش دارم، امیدوارم ما را از یاد نبرید و به برادران بسیج این بازوهای قدرتمند ولایت فقیه و سربازان امام زمان(عج) می‌گویم که سنگرها را رها نکنید و مردم را به اتحاد دعوت کنید. این را هم بگویم که تنها نیروی جاذبه، اخلاق اسلامی و عمل صالح است پس در هر کاری خدا را در نظر بگیرید.

انتهای پیام/۸۹۰۴۷/ ۴۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد