تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 7:31
کد خبر : 51742

مطبوعات دست‌درازی برخی افراد به بیت‌المال را افشا کنند

مطبوعات دست‌درازی برخی افراد به بیت‌المال را افشا کنند

  اصحاب رسانه بازوی توانمند و زبان گویای امر به معروف باشند دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: اصحاب رسانه بازوی توانمند و زبان گویای امر به معروف باشند و با منکرات مبارزه کنند.   به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل

 

اصحاب رسانه بازوی توانمند و زبان گویای امر به معروف باشند

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: اصحاب رسانه بازوی توانمند و زبان گویای امر به معروف باشند و با منکرات مبارزه کنند.

 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در نخستین همایش و کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای با عنوان فضای مجازی سالم، مفید و ایمن که در مجتمع فجر سنندج در حال برگزاری است، اظهار کرد: اگر همه به قوانین استفاده از فضای مجازی توجه کنند رسانه نیز به کارکردهای خود دست می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه مطبوعات باید چشم بینای نظام جمهوری اسلامی برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با فقر و فساد و تبعیض باشند، افزود: گاهی تهمت‌های ناروا به مسوولان داده می‌شود که پایه و اساس ندارد.

الله‌مرادی تاکید کرد: مطبوعات بجای این موارد باید دست روی کسانی بگذارند که به اموال بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند و یا اطرافیان خود را بجای جوانان تحصیلکرده استخدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که افراد منافع خود را بر دیگری ترجیح دهند فساد روی می‌دهد و مسوولان باید بدانند که خادم و نوکر مردم هستند و نباید مردم را نادیده بگیرند.

مطبوعات برای از بین بردن فساد و پارتی‌بازی تلاش کنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه اگر مطبوعات نباشند کارکرد مسوولان نمود نخواهد یافت، یادآور شد: امروز تفاوت بین مردم و مسوولان تفاوت بین زمین و آسمان است و مطبوعات باید نقش خود را در راستای از بین بردن فساد و پارتی‌بازی و رانت‌خواری ایفا کنند.

الله‌مرادی افزود: امر به معروف به معنای نظارت همگانی است و قانون محکمی در این راستا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مطبوعات باید پُلی باشند برای انسان‌هایی که به مسوولان دسترسی ندارند و دردمند هستند چرا که امر به معروف اصلی آن است که مشکلات جامعه را به مسوولان برسانیم.

وی اضافه کرد: مسوولان باید سطح و توقعات خود را پایین بیاورند و خود را با مردم هماهنگ کنند و حدالمقدور سفره خود را با مردم در یک حد بدانند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: اصحاب رسانه بازوی توانمند و زبان گویای امر به معروف هستند و باید با منکرات مبارزه کنند.

تفکر راست‌گویی و صداقت در جامعه ترویج شود

الله‌مرادی تصریح کرد: هرکدام از ما باید سربازی برای انقلاب باشیم و برای ترویج تفکر راست‌گویی، صداقت و انعکاس واقعیت جامعه به مسوولان گام برداریم.

وی همچنین بر حفظ فرهنگ بومی توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و بیان داشت: حفظ فرهنگ بومی مورد تاکید ستاد امر به معروف استان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان خواستار زنده شدن روحیه مطالبه‌گری در مطبوعات شد و گفت: مطبوعات باید پیگیر وعده‌های مسوولان باشند و واقعیات را به جامعه منعکس کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد