تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 5:43
کد خبر : 51640

زمینه ازدواج آسان زوج های جوان در هرمزگان فراهم شود/ضرورت برنامه ریزی برای کاهش نرخ طلاق در هرمزگان/روند مناسب پرداخت تسهیلات ازدواج در هرمزگان تداوم یابد

زمینه ازدواج آسان زوج های جوان در هرمزگان فراهم شود/ضرورت برنامه ریزی برای کاهش نرخ طلاق در هرمزگان/روند مناسب پرداخت تسهیلات ازدواج در هرمزگان تداوم یابد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛دکتر ایرج حیدری در ششمین جلسه  ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)  با اشاره به اهمیت ازدواج عنوان کرد:  ازدواج امر بسیار مهم و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛دکتر ایرج حیدری در ششمین جلسه  ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)  با اشاره به اهمیت ازدواج عنوان کرد:  ازدواج امر بسیار مهم و ضروری در جامعه است که در صورت پیاده سازی صحیح آن، از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی گفت:  در امر ازدواج جوانان  باید از نظرات سازنده  پدران و مادران  به بهترین نحو ممکن استفاده کرد تا از همان ابتدا شاهد شکل گیری  یک زندگی با بنیانی قوی باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت تغییر نگاه به مقوله مهم ازدواج ، خاطرنشان کرد:  اگر در امر ازدواج جوانان  به فرهنگ گذشتگانمان بها دهیم و از سخت گیری های بیهوده و تجملات  دوری کنیم زمینه ازدواج نسل جوان بیش از پیش مهیا  می گردد و خانواده ها در زمینه تحقق این مهم رسالت خطیری دارند.

وی گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان  در جامعه  از اهمیت بسزایی برخوردار است  که نیازمند توجه و اهتمام ویژه است.

حیدری تصریح کرد: علما و روحانیون  می توانند در ترویج فرهنگ ازدواج آسان نقش مهمی ایفاء نمایند و تقویت باورهای دینی می تواند نقش مهمی  در تداوم  ازدواج جوانان دارد.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت کاهش نرخ طلاق در استان خاطرنشان کرد:  دستگاه های مسئول و متولیان حوزه ازدواج با آگاهی بخشی ، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی زمینه کاهش نرخ طلاق را در استان بیش از پیش مهیا سازند و عوامل وقوع طلاق را کاهش دهند.

وی گفت: روند اعطاء  تسهیلات ازدواج به زوج های جوان در استان هرمزگان  توسط بانک های عامل با سرعت خوبی در حال اجرا است و این روند با  همین سرعت مناسب تا پایان سال تداوم یابد.

حیدری خاطرنشان کرد: سمن ها و تشکل های مردمی  زمینه افزایش ازدواج آسان را در جامعه فراهم و اهمیت  این مهم را در جامعه تبیین نمایند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی با امکاناتی که در اختیار دارند می تواند زمینه ازدواج آسان را برای زوج های جوان به  ویژه زوج های جوان  کم بضاعت فراهم نمایند .

وی گفت: باید با کار و تلاش و برنامه ریزی مناسب سعی نمود زمینه افزایش نرخ ازدواج در استان هرمزگان بالا برد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد