تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 4:14
کد خبر : 58844

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات + تصاویر

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات  + تصاویر

  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   همزمان با هفته عفاف و حجاب مردم شهرستان محلات در حمایت از عفاف و حجاب مسیر میدان نماز، میدان استقلال، خیابان انقلاب تا میدان حاج آقا مصطفی خمینی را راهپیمایی کردند. راهپیمایان محلاتی

  به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   همزمان با هفته عفاف و حجاب مردم شهرستان محلات در حمایت از عفاف و حجاب مسیر میدان نماز، میدان استقلال، خیابان انقلاب تا میدان حاج آقا مصطفی خمینی را راهپیمایی کردند.

راهپیمایان محلاتی ضمن سردادن شعار‌هایی در حمایت و حفظ حجاب شعار‌هایی هم در اعتراض به بی حجابی و بد حجابی دادند.

مردم محلات در این راهپیمایی رفتار‌های هنجار شکنانه برخی از افراد معلوم الحال که بر خلاف فرهنگ اسلامی و ایرانی دست به اقداماتی خلاف عرف و شئون جامعه می‌زنند را محکوم کردند.

به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

بر اساس دستورالعمل اجرایی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هر یک از روز‌های این هفته برای اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی نام‌گذاری شده است؛ روز شنبه ۱۵ تیربه نام «عفاف و حجاب، فریضه الهی، سیره فاطمی (س)» و یکشنبه ۱۶ تیر با نام «عفاف و حجاب، تجلی فطرت، تاج بندگی» نام‌گذاری شده است.

دوشنبه ۱۷ تیر به نام «عفاف و حجاب، حقوق شهروندی، احترام به قانون»، سه‌شنبه ۱۸ تیربه نام «عفاف و حجاب، تکریم خویشتن، احترام به آزادی»، چهارشنبه ۱۹ تیربا نام «عفاف و حجاب، اخلاق‌مداری، خانواده سالم»، پنجشنبه ۲۰ تیر به نام «عفاف و حجاب، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه ۲۱ تیر با نام «عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

راهپیمایی حمایت از عفاف و حجاب مردم محلات

انتهای پیام / ج

مردم شهرستان محلات درحمایت از عفاف و حجاب راهپیمایی کردند

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد