تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 9:23
کد خبر : 51572

اختلال در فرآیند بازار مصداق عینی اشاعه منکر است

اختلال در فرآیند بازار مصداق عینی اشاعه منکر است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، نرخ اجناس به طور معمول از سوی فروشندگان افزایش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، نرخ اجناس به طور معمول از سوی فروشندگان افزایش می یابد و در راستای نظارت بر قیمت کالاها باید دستگاه های متولی به طور جدی وارد عمل شوند.
وی افزود: باید دستگاه ها گزارش های هفتگی خود را به دبیرخانه تنظیم بازار و سپاه به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه دهند تا با تشریک مساعی با متخلفان گران فروشی و کم فروشی برخورد شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از نکات مهم برای بازرسان محرز شدن تخلف افراد است و همچنین چند نرخی بودن اجناس مشابه نیز باعث سردرگمی خریدار و فروشنده می شود، باید اجناس دارای تک نرخ واحد باشند یا تفاوت قیمت های اجناس مشابه فاحش و چشمگیر نباشد.
کریمی تبار یادآور شد: چندنرخی بودن اجناس مشابه بیانگر عدم نظارت درست و منطقی بر قیمت ها و فرایند عرضه و تقاضا است که برای عید نوروز این روند باید ساماندهی شود.
وی اظهار داشت: رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاه ها ، رسیدگی به خواسته های آنها و تلاش برای حصول نتیجه نهایی تقاضای مردم از مهمترین مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت: تکریم ارباب رجوع و برگزاری میز خدمت از طرف استاندار ایلام در نمازجمعه و در محلات مختلف به عنوان یک طرح اجتماعی مورد استقبال و رضایت مردم قرار گرفت.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این نشست با حضور دستگاه های عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر و در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
۷۱۷۲/۶۱۱۹
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد