تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 14:58
کد خبر : 51486

تذکرهای غیراصولی بازرسان کارآیی مدیران را کاهش می دهد

تذکرهای غیراصولی بازرسان کارآیی مدیران را کاهش می دهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: باید فضایی ایجاد کرد که دست مدیران اجرایی متعهد و دلسوز این استان برای خدمتگزاری بیشتر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: باید فضایی ایجاد کرد که دست مدیران اجرایی متعهد و دلسوز این استان برای خدمتگزاری بیشتر باز باشد و در مقابل با مسئولان متخلف برخورد قانونی شود.
وی افزود: هر چه قدر که یک نظام اداری سالم تر باشد میزان پویایی و اثرگذاری آن افزایش می یابد و در صورت حاکم شدن فساد ارزش های انسانی و اجتماعی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازرسان این استان باید با مدیران اجرایی هم افزایی لازم را داشته و نظارت آنان نیز مستمر، پیشگیرانه و غیرجانبدارانه باشد.
احمدی عنوان کرد: پایش و پالایش قوانین نظارتی سبب نظارت بهتر بر عملکرد مدیران اجرایی و اجرای مناسب تر قانون می شود.
وی ابراز داشت: پرهیز از هرگونه ملاحظه کاری از سوی بازرسان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است و هیچ کدام از مدیران اجرایی استان نیز نباید در برابر قانون دارای امتیازاتی نسبت به دیگر افراد باشند.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اهمیت نظارت و نقش چشمگیر سازمان بازرسی در ارتقای سلامت نظام اداری، گفت: چنانچه مدیران اجرایی خدمتگزار این استان به طور سهوی خطا یا اشتباهی مرتکب شوند نباید بازرسان استان آن را برجسته کنند.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: باید این دسته از مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از سوی بازرسان استان راهنمایی شده و مشاوره های لازم به آنان داده شود.
وی افزود: در مقابل باید با مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که به طور عمدی مرتکب خطا، اشتباه یا تخلف می شوند برخورد جدی کرد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در صورت رعایت نشدن این ۲ امر مهم مدیران اجرایی شایسته کهگیلویه و بویراحمد بی انگیزه شده و مسئولان نالایق نیز جسورتر می شوند.
حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: گزارش های بازرسان باید در نهایت دقت، بی طرفی و به دور از هرگونه غرض ورزی یا طایفه گرایی تهیه شود.
وی ابراز داشت: تلاش بازرسان و سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد اصلاح هر چه بهتر امور اداری در این استان باشد.
حجت الاسلام مزارعی گفت: مدیریت یک امانت الهی بوده و چنانچه مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در رسیدگی به امور مردم و کاهش مشکلات آنان ذره ای کوتاهی کنند نوعی خیانت است.
وی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد شایسته دریافت خدمات بهتر و بیشتر هستند و باید گام های بلندتری نیز برای پیشرفت همه جانبه این استان برداشته شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی و نهادهای دولتی تضمین کننده سلامت و امنیت جامعه است و باید با حساسیت و ظرافت انجام شود.
حجت الاسلام صفدر پناهی اظهار داشت: چنانچه بازرسان برای ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با انواع خطا، فساد و تخلف در دستگاه های اجرایی ورود پیدا نکنند جامعه به لحاظ سلامت و امنیت دچار مشکلات متعدد می شود.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای مدیران اجرایی پاکدست، تلاشگر و خدمتگزار فراوانی است اما از سوی دیگر نیز در برخی دستگاه های اجرایی آن فساد، تبعیض، رانت خواری و طایفه گرایی رواج دارد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازرسان این استان نباید به هیچ وجه تحت تأثیر قبیله گرایی و مسائل حزبی و جناحی قرار گرفته یا اهل پذیرش توصیه و سفارش باشند.
حجت الاسلام پناهی عنوان کرد: بازرسی ها در کهگیلویه و بویراحمد باید شجاعانه، انقلابی و جهادی باشد زیرا در این صورت بهتر می توان با فساد اداری مقابله کرد.
مدیرکل جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بخش عمده بروز انواع خطا، تخلف و فساد اداری ناشی از اطلاع ناکافی مدیران اجرایی نسبت به قوانین، مقررات، آیین نامه ها و بخشنامه هاست.
غلامحسین کرمی اظهار داشت: سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی برای مدیران اجرایی استان در راستای کاهش این مشکل اساسی است.
وی افزود: دلیل دیگر بروز خطاها، تخلف ها و فسادهای اداری اعتماد بی جا و تفویض اختیار بی مورد به معاونان یا مشاوران از سوی مدیران اجرایی است.
مدیرکل جدید بازرسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازرسان این استان هرگز دنبال تشکیل پرونده قضایی برای مدیران اجرایی استان نیستند.
کرمی عنوان کرد: برای برخورد با حیف و میل بیت المال در کهگیلویه و بویراحمد هیچگونه کوتاهی از سوی سازمان بازرسی این استان انجام نخواهد شد و بهانه ای نیز از عاملان آن پذیرفته نمی شود.
وی ابراز داشت: پذیرش توصیه یا سفارش و پرداختن به مسائل قومی، قبیله ای و طایفه ای در سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد جایی ندارد.
در این آیین غلامحسین کرمی به عنوان مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از خدمات سید مهدی تقوی تجلیل شد.
۷۵۳۵/۱۶۶۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد