تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1396 - 8:00
کد خبر : 23241

تشدید کنترل بر بازار قزوین با اجرای طرح نظارتی نوروز

تشدید کنترل بر بازار قزوین با اجرای طرح نظارتی نوروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی پرزحمت افزود: هدف از اجرای این طرح،کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی پرزحمت افزود: هدف از اجرای این طرح،کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال است.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین گفت: ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری و دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
پرزحمت با اشاره به زمان اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۷، اظهار کرد: این طرح تا ۳۱ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت قزوین با اشاره به اولویت گروه های کالایی در این طرح،گفت: البسه و پوشاک، کیف و کفش،آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات،گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی، قند وشکر، روغن نباتی، برنج و انواع میوه در اولویت نظارت قرار دارند.
این مسئول ادامه داد: نظارت بر نحوه ارائه خدمات در اتوبوس های ویژه براساس ضوابط و مقررات، نظارت بر نحوه ارائه خدمات پارکینگ ها، توقف‌گاه ها، خشکشویی و قالیشویی، استقرار تیم‌های بازرسی در قالب تیم‌های سیار و ثابت در مراکز عمده عرضه کالا و میادین میوه و تره بار، پایانه های مسافربری بین شهری، و نیز نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و سطح شهر از دیگر برنامه های طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات در قزوین است.
به گفته وی، در بخش خدماتی نیز شامل نظارت های لازم بر شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران های بین شهری اعمال می شود.
وی یادآور شد: ستاد خبری سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد و انتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می شود به کلیه شکایات و گزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد.
۶۱۰۱*۳۰۱۳
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد