تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 11:23
کد خبر : 51465

گلوگاههای فساد اداری شناسایی شود

گلوگاههای فساد اداری شناسایی شود

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: گلوگاههای فساد اداری شناسایی شود. ‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی رسول مقابلی  در جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که در استانداری تشکیل

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: گلوگاههای فساد اداری شناسایی شود.
‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا منطقه آذربایجان غربی رسول مقابلی  در جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که در استانداری تشکیل شد، گفت: تقویت و توسعه نهادهای مدنی و رسانه ها برای نظارت سازمان یافته مردمی برای اصلاحات نظام اداری در امر پیشگیری و مبارزه با فساد ضروری است.
مقابلی گفت: سلامت اداری نقطه مقابل فساد اداری است لذا با شناسایی نقاط آسیب پذیر و گلوگاههای فساد و اصلاح رویه های مورد عمل و فرایندها می توان تا حد زیادی از بروز فساد اداری پیشگیری کرد.
رئیس کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم استانداری آذربایجان غربی افزود: نظارت موثر و مراقبت در حین انجام کار از مراحل اولیه و لازم اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی برای ارتقاء سلامت اداری است.
وی گفت: در این راستا اکثر دستگاههای استانی مورد بازدید سرزده و موردی بازرسین استانداری قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت دستگاه احصاء و برای اقدامات اصلاحی به دستگاهها ابلاغ شده است.
 مقبلی همچنین به تشریح برنامه هفتم و هشتم که شامل صیانت از حقوق شهروندان (مردم) در نظام اداری و ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری می باشد، پرداخت و به ماموریت های  کمیته در راهبری برنامه فوق تاکید نموده و مجموعه اقداماتی که کمیته باید در این زمینه عملیاتی نماید، تبیین و تشریح نمود.
انتهای پیام انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد