تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1396 - 10:35
کد خبر : 5115

برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کرمانشاه

برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کرمانشاه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کرمانشاه در مرحله استانی در مجتمع شهید باهنر این شهر برگزار شد.در این مراسم محسن شاه‌حسینی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، صبح امروز آیین افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کرمانشاه در مرحله استانی در مجتمع شهید باهنر این شهر برگزار شد.
در این مراسم محسن شاه‌حسینی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در مرحله استانی این مسابقات ۳ هزار دانش‌آموز دختر و پسر شرکت دارند و تا ۷ اردیبهشت ماه با هم به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: در نهایت از بین این تعداد، دانش‌آموزان منتخب برای مرحله کشوری انتخاب خواهند شد.
شاه‌حسینی اظهار کرد: بهار امسال را با قرآن آغاز کردیم و ان‌شاالله این فضای قرآنی تا پایان سال و سال‌های بعد ادامه داشته باشد.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: رویکرد آموزش و پرورش تربیت جوانان در مسیر فرهنگ قرآنی است.
دست‌یابی به حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی
شاه‌حسینی تصریح کرد: هر قدم که برای نشر فرهنگ قرآن برداریم شایسته و مورد استقبال است و این وظیفه‌ای است که باید همگان در آن مسیر تلاش کنیم.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: هدف سند تحول بنیادین و منشور توسعه و فرهنگ قرآنی در حوزه قرآن، عترت و نماز  دست‌یابی به حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی در تمامی ابعاد است.
وی یکی از اهداف سند تحول بنیادین و منشور توسعه و فرهنگ قرآنی در حوزه قرآن، عترت و نماز را برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی دانست و افزود: این مسابقات همه ساله باحضور دانش‌آموزان دختر و پسر در چهار مرحله(آموزشگاه، منطقه، استان و کشور) برگزار می‌شود که هدف از آن دست‌یابی به حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی در ابعاد فردی و اجتماعی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد