تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 10:41
کد خبر : 120181

حذف اجباری چادر در کنکور کرمانشاه درصورت عمدی بودن بایدپیگیری شود

حذف اجباری چادر در کنکور کرمانشاه درصورت عمدی بودن بایدپیگیری شود

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حادثه پیش آمده و اجبار بانوان کرمانشاهی به برداشتن حجاب در کنکور سراسری چون حقیقت امر هنوز مشخص نیست، در صورتی که این اتفاق رخ داده است و اگر عمدی در کار بوده باید پیگیری است. وی با بیان اینکه چادر بهترین نوع پوشش

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حادثه پیش آمده و اجبار بانوان کرمانشاهی به برداشتن حجاب در کنکور سراسری چون حقیقت امر هنوز مشخص نیست، در صورتی که این اتفاق رخ داده است و اگر عمدی در کار بوده باید پیگیری است.

وی با بیان اینکه چادر بهترین نوع پوشش اسلامی است، افزود: بحث حجاب یک تکلیف الهی بر بانوان مسلمان بوده و لازمه جامعه اسلامی است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اگر در جامعه اسلامی حجاب غریب بماند حق نبوده و حتی جفا است، نبود چادر و یا بدتر از آن برخورد با پوشیدن چادر امری بسیار ناپسند است.

وی با تأکید بر اینکه نباید مجال هنجارشکنی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: اجبار به برداشتن چادر در زمان برگزاری کنکور سراسری از طرف نهادهایی که مأمور به تعلیم و پرورش هستند، باعث ایجاد استرس و سختی برای شرکت کنندگان شده است.

مرادی با اشاره به این موضوع که حجاب سبب عزت و آبرو زنان مؤمن و اوج ایمان آن‌ها است، گفت: در عصر حاضر جامعه به مادران، خواهران و همسرانی با ایمان، عفیف و با اخلاق به شدت نیاز دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد