تاریخ انتشار : یکشنبه 30 دی 1397 - 7:51
کد خبر : 50507

اعتیاد و طلاق مهمترین آسیب‌های اجتماعی هستند

اعتیاد و طلاق مهمترین آسیب‌های اجتماعی هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد و ارتقای مهارت‌های شناختی رفتاری در مناطق آسیب خیز با تاکید بر اقشار تحت پوشش نهاد حمایتی مردم نهاد صبح امروز با حضور

111به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه طرح پیشگیری اولیه از اعتیاد و ارتقای مهارت‌های شناختی رفتاری در مناطق آسیب خیز با تاکید بر اقشار تحت پوشش نهاد حمایتی مردم نهاد صبح امروز با حضور معاون سازمان بهزیستی برگزار شد.

فرید براتی سده در این مراسم اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی، مصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها به موضوع حساس و پیچیده‌ای در کشور ما تبدیل شده است.

وی افزود: در همه جلسات به اهمیت پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر تاکید می‌شود، اما در تخصیص منابع انسانی و …کمتر توجه می‌شود.

معاون سازمان بهزیستی با بیان اینکه افرادی که مشکلات و ناتوانی‌های فردی دارند، بیشتر در معرض خطرند، تصریح کرد: اعتیاد و طلاق مهمترین آسیب‌های اجتماعی هستند.

براتی سده با اشاره به اقدامات موسسات مردم نهاد خیریه برای پیشبرد طرح‌های پیشگیری در مناطق آسیب اظهار کرد: سازمان بهزیستی به همراه این موسسات تلاش می‌کند که بحث‌های آموزشی را پیش ببرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد