تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1396 - 4:29
کد خبر : 5030

۱۵۰۰ دانش آموز در مرحله استانی مسابقات قرآن در قزوین شرکت می کنند

۱۵۰۰ دانش آموز در مرحله استانی مسابقات قرآن در قزوین شرکت می کنند

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار داشت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در مدارس استان اجرا شد. وی افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در یازده رشته برگزار می شود و در

سالار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار داشت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در مدارس استان اجرا شد.

وی افزود: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در یازده رشته برگزار می شود و در مرحله استانی این دوره از مسابقات بالغ بر ۱۵۰۰ دانش آموز شرکت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مسابقات قرآن شامل رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و حفظ ویژه و مفاهیم می باشد، مسابقات عترت نیز در رشته های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مداحی و مسابقات نماز در رشته های احکام، اذان و انشای نماز برگزار می شود.

قاسمی خاطر نشان کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات از ۹ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در کانون فرهنگی-تربیتی رشد مینودر قزوین برگزار می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد