تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 18:10
کد خبر : 4947

مردم در انتخاب کاندیدای اصلح دقت کنند/لزوم حضور پرشور در انتخابات

مردم در انتخاب کاندیدای اصلح دقت کنند/لزوم حضور پرشور در انتخابات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سیدیحیی جعفری عصر یکشنبه در اولین  جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار داشت: از دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی تشکر می کنم که تلاش زیادی کردند و مهمانان نوروزی را در بهترین مکان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سیدیحیی جعفری عصر یکشنبه در اولین  جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار داشت: از دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی تشکر می کنم که تلاش زیادی کردند و مهمانان نوروزی را در بهترین مکان ها اسکان دادند.

وی با اشاره به اینکه رجب، ماه بسیار ارزشمندی است و باید با استفاده از فرصت این ماه و ماه های شعبان و رمضان با فرهنگ اسلام و مکتب بیش از گذشته آشنایی پیدا کنیم، افزود:همه وظیفه و تکلیف داریم کوشش کنیم بیشتر و کامل تر فرهنگ دین را بفهمیم و به آموزه های ارزنده اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

آیت الله جعفری بیان کرد: برنامه های دینی ویژه افراد بیکار نیست و بعضی ها فکر می کنند افرادی که کار ندارند و بیشتر از همه فراغت دارند آنها باید در مساجد این برنامه ها را اجرا و مورد توجه قرار دهند، این برنامه ها مربوط به همه من و شما است و اگر به این برنامه ها جامه عمل بپوشانیم ساخته می شویم و کارها اصلاح و مشکلات بر طرف می شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید شما مسئولان به ویژه استاندار به مساجد و شعائر دینی توجه داشته باشید؛ نماز جماعت ثواب و آثار ارزشمند بسیاری دارد که نباید از این فریضه غافل شد و مسئولان تلاش کنند که نماز خود را در مساجد به جا آورند.

آیت الله جعفری تصریح کرد: مسئولان برنامه ریزی کنند هفته ای یک الی دو شب نماز خود را در مساجد بخوانند و جلسات خود را طوری تنظیم کنند که در هنگام نماز نباشد.

وی با تبریک ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) گفت: امام علی (ع) فرمودند «هیچ سرمایه ای بالاتر از عقل، هیچ میراثی ارزنده تر از ادب و هیچ پشتیبانی مانند مشورت نیست»، عقل منشاء همه خدمت ها و خوبی ها است و هر جا در کارها با اهل آن مشورت کنید، به نفع شماست.

آیت الله جعفری افزود: انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شوراها در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد و ما  دو تکلیف در انتخابات داریم، یکی حضور گسترده همه اقشار در انتخابات و دیگری دقت در انتخاب است.

وی با اشاره به اینکه دقت در انتخاب نیز خیلی مهم است، بیان داشت: اگر شخص صالحی را انتخاب کنیم، به نفع مملکت خواهد بود و باید نهایت تلاش بکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم؛ باید همه حتی کسانی که از نظام گلایه ای دارند، در انتخابات شرکت کنند، زیرا انتخابات مربوط به جامعه بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آیت الله جعفری عنوان کرد: حضور همه ما در انتخابات موجب آبروی نظام است و ملت ایران این کار را بارها انجام داده و در اردیبهشت ماه نیز همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد