تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 9:37
کد خبر : 4903

نیمه نخست اردیبهشت؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خوزستان

نیمه نخست اردیبهشت؛ زمان برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خوزستان

جواد چلداوی، کارشناس مسئول و کارشناس قرآن، نماز و عترت مدارس استثنایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان خبر داد. وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان است،

جواد چلداوی، کارشناس مسئول و کارشناس قرآن، نماز و عترت مدارس استثنایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان است، افزود: این دانش‌آموزان در دو گروه کم‌توان، اوتیسم، چند معلولیتی و ناشنوا، نابینا و جسمی حرکتی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

چلداوی با بیان اینکه این مسابقات در دو روز ۳ و ۴ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: سالن اجتماعات مدرسه استثنایی طلوع اهواز میزبان این مسابقات است.

وی گفت: بیش از یکصد و ۵۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه در رشته‌های احکام، روخوانی، حفظ و نهج‌البلاغه در این دو روز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

چلداوی عنوان کرد: دانش‌آموزان نابینا در مرحله کشوری هم در مسابقات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و هم با دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد