تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آذر 1397 - 9:06
کد خبر : 47920

دانشجویان بسیجی گچساران با امام جمعه این شهر دیدار کردند

دانشجویان بسیجی گچساران با امام جمعه این شهر دیدار کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست اعضای بسیج دانشجویی شهرستان گچساران با حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه شهرستان گچساران به منظور ترویج ارتباط دانشجویان با ائمه جمعه و بررسی مشکلات دانشجویان و دانشگا‌های شهرستان گچساران و باشت در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین نشست اعضای بسیج دانشجویی شهرستان گچساران با حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه شهرستان گچساران به منظور ترویج ارتباط دانشجویان با ائمه جمعه و بررسی مشکلات دانشجویان و دانشگا‌های شهرستان گچساران و باشت در دفتر امام جمعه شهر گچساران برگزار شد.

دراین دیدار، دانشجویان و مسئولین حوزه‌های بسیج دانشگاهی مشکلات و معضلات موجود در دانشگاه‌ها و سطح شهر گچساران را  در قالب جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه گری از امام جمعه شهرستان مطرح کردند.

همچنین دانشجویان با ارائه فعالیت‌های جهادی خود در تابستان گذشته در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشت و درمان وبرنامه‌های اقتصادی مقاومتی و برپایی کارگاه‌های اشتغال زایی در بحث محرومیت زدایی، خواستار توجه بیشتر مسئولان به اردو‌های جهادی و حمایت آنان از دانشجویان جهادگر شدند.

از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه، بیان ضعف‌های موجود در ارتباط گیری بین حوزه علمیه و دانشگاه است. دانشجویان با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی جهت بهبود شرایط جامعه و همچنین رفع مشکلات آن را در هماهنگی و ارتباط بین حوزه و دانشگاه دانستند و خواستار توجه بیشتر حوزه به مسئله حجاب و عفاف در سطح شهر گچساران و دانشگاه‌های آن شدند.

دانشجویان با اشاره به مشکل گرانی و افزایش روند اشرافی گری و آقازادگی گفتند: چطور می‌شود کسانی که اجداد آن‌ها یا کشاورز بوده یا معلم و معتمد، به یک باره چنین روی به اشرافی گری بیاورد؟ مگر غیر از این است که جایی حقی خورده می شود؟ چرا مسئولی نیست که بر این شرایط نظارت داشته باشد؟

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در جواب دانشجویان گفت: در خصوص رفع موانع و مشکلات دانشجویان در دانشگاه‌ها از قبیل: مشکلات خوابگاهی و همچنین روند کند حمایتی و پشتیبانی از اردو‌های جهادی، به زودی جلسه‌ای با مسئولین دانشگاهی و شهرستانی برگزار خواهیم کرد و تا رسیدن به راهکاری مناسب و بر طرف شدن  این مشکلات، دست از تلاش بر نمی‌داریم.

امام جمعه شهرستان گچساران با اشاره به پرسش دانشجو‌یان در خصوص مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان تصریح کرد: حل چنین مشکلاتی قطعا نیازمند زمان و برنامه‌هایی در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است؛ که امیدواریم با همکاری شما دانشجویان و نهاد‌های مسئول، این روند سرعت بیشتری به خود گیرد.

وی در خصوص گران فروشی‌های موجود در شهرستان نیز بیان کرد: به زودی جلسه‌ای در این خصوص با روسای ادارات مربوطه و همچنین دادستانی شهرستان جهت رسیدگی به این موضوع برگزار خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد