تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 - 5:16
کد خبر : 37406

تقویت باورهای دینی مردم سدی محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی است

تقویت باورهای دینی مردم سدی محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اقتدار ملارد؛ مجتبی شاهقلیان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد صبح امروز دردومین جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به کاهش نرخ ازدواج و افزایش طلاق در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اقتدار ملارد؛ مجتبی شاهقلیان، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد صبح امروز دردومین جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به کاهش نرخ ازدواج و افزایش طلاق در سالهای اخیر در کشور گفت تقویت باورهای دینی مردم سدی محکم در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

وی مسئولیت پذیری، ایجاد نشاط و امید در جامع را از راهکارهای مهم تحکیم بنیان خانواده ها دانست و افزود بسیاری از مشکلات کنونی جامع و آسیب های اجتماعی به دلیل بی تفاوتی ما نسبت به اتفاقات در حال رخداد جامعه است. معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ملارد،  کاهش نرخ طلاق را اولین اولویت دولت در برنامه ششم توسعه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد. وی بر تقویت جایگاه مشاوره در سطح شهرستان تاکید داشته و تصریح کرد بسیاری از فروپاشی و طلاق هایی که به بهانه های واهی در حال رخداد است را می توان با چندین جلسه مشاوره جلو گیری کرد.

معاون فرماندار ملارد در سخنانی، داشتن ایده و طرح برای توانمندسازی زنان  این شهرستان را از اولویت های کاری این کارگروه بر شمرد و بر ارائه راهکارهای عملیاتی با استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان در حوزه تقویت و توانمندسازی زنان تاکید کرد.

وی با انتقاد از عملکرد کاری حوزه بانوان ادارات شهرستان گفت این که در این جلسه وقت گذاشته می شود و موضوع به تصویب همگان می رسد، متاسفانه به دلیل عدم پیگیری بازخوردی دیده نمی شود.

گفتنی است؛ این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، نماینده بانوان روستاهای قشلاق و اسفند آباد بخش مرکزی این شهرستان گزارشی از برنامه های و طرح های خودرا برای توانمندسازی زنان روستائی بیان کردند.

نمایندگان بانوان در ادارات و سازمان‌های شهرستان ملارد در پایان نظرات و دیدگاه های خودرا برای توانمندسازی زنان این شهرستان بیان کرده و خواستار حمایت بیشتر مسئولان شهرستان در این زمینه شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد