تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 7:12
کد خبر : 4774

حضور مربیان قرآنی تویسرکان در برنامه معنوی اعتکاف

حضور مربیان قرآنی تویسرکان در برنامه معنوی اعتکاف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد افشاری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه جمع بندی برنامه های اعتکاف گفت: مربیان توانمند قرآنی برای برگزاری کلاس های تجوید الصلاه و تصحیح اذکار نماز در برنامه های اعتکاف حضور می یابند. مسئول کانون قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، محمد افشاری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه جمع بندی برنامه های اعتکاف گفت: مربیان توانمند قرآنی برای برگزاری کلاس های تجوید الصلاه و تصحیح اذکار نماز در برنامه های اعتکاف حضور می یابند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: با توجه به حضور خواهران معتکف در سطح شهرستان، خواهران مربی قرآن کریم که دارنده گواهینامه تربیت معلم قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم هستند، به منظور آموزش تجوید الصلاه، اذکار نماز، بخش خوانی، کلمه خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم به مساجد اعزام می شوند.

افشاری گفت: طی ۳ روز برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، مربیان به آموزش صحیح قرائت نماز معتکفین خواهند پرداخت.

مراسم معنوی اعتکاف در ۳ روستای شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان نیز گفت: مراسم معنوی اعتکاف در مساجد روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی کاروند گفت: همزمان با فرارسیدن ۱۳ رجب، مراسم معنوی اعتکاف با حضور پر شور اهالی روستاهای بخش مرکزی و قلقلرود به‌ویژه قشر جوان و نوجوان در مساجد روستایی با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال قشر جوان از سنت حسنه اعتکاف، افزود: مراسم اعتکاف در مساجد جامع روستاهای جیجانکوه، سیدشهاب و کنجوران سفلی که دارای روحانی مستقر و طرح هجرت هستند برگزارمی شود.

حجت‌الاسلام کاروند افزود: سخنرانی، بیان احکام و اعمال اعتکاف، پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات دینی، حضور روحانیون در جمع معتکفبن، گفتگو پیرامون مسائل دینی و قرائت دعا از جمله برنامه های فرهنگی در این ایام است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد