تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آذر 1397 - 10:52
کد خبر : 47638

دومین کنگره بین‌المللی داروسازی نوین در تهران برگزار می‌شود

دومین کنگره بین‌المللی داروسازی نوین در تهران برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دومین کنگره بین‌المللی داروسازی نوین به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مرکز همایش‌های رازی تهران در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. همچنین در حاشیه این کنگره اولین همایش دارو درمانی بالینی، فناوری‌های نوین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دومین کنگره بین‌المللی داروسازی نوین به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مرکز همایش‌های رازی تهران در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. همچنین در حاشیه این کنگره اولین همایش دارو درمانی بالینی، فناوری‌های نوین دارویی و دومین کنگره‌ی شیمی دارویی ایران نیز برگزار می‌شود.

 

از مهمترین محورهای این کنگره می‌توان به اقتصاد و مدیریت دارو، فارماکواپیدمیولوژی، بیوتکنولوژی دارویی، داروسازی بالینی، داروسازی بیمارستانی، داروسازی سنتی و طب سنتی، داروسازی هسته‌ای، شیمی دارویی، فارماسیوتیکس، نانوتکنولوژی دارویی، فارماکوگنوزی، فارماکولوژی و سم شناسی، کنترل دارو و غذا، علوم پایه، بیوشیمی اشاره کرد.

منتشر نشود ///   دومین کنگره بین‌المللی داروسازی نوین در تهران برگزار می‌شود

گفتنی است؛ مهلت ارسال مقالات تا تاریخ ۳۰ آذر ماه است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.Pharmacyupdates.com مراجعه کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد