تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آذر 1397 - 13:16
کد خبر : 47323

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در لارستان برگزار شد

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در لارستان برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، نخستین کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه مددجویان کمیته امداد امروز، ۱۸ آذرماه در حرم امامزاده علی‌بن‌الحسین(ع) لارستان برگزار شد.این کارگاه آموزشی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، نخستین کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه مددجویان کمیته امداد امروز، ۱۸ آذرماه در حرم امامزاده علی‌بن‌الحسین(ع) لارستان برگزار شد.
این کارگاه آموزشی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس امامزاده میرعلی‌بن الحسین (ع) با حضور افراد تحت پوشش این نهاد به اجرا در آمد.
حجت‌الاسلام حاج ولی‌پور، از اساتید حوزه علمیه لارستان در این کارگاه آموزشی گفت: یکی از صفات ضروری برای انسان مؤمن و بندگان صالح در مسیر حرکت به سمت خدا، موضوع عفت و حجاب است.
وی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) افزود: شیعه و شخصی که ادعای مسلمانی دارد، کسی است که عفت به‌عنوان نشانه مؤمن را داشته باشد.
یادآور می‌شود، همچنین در این کارگاه آموزشی معاون مالی کمیته امداد امام خمینی شهرستان نیز به بیان اهداف مجموعه خود از برگزاری این برنامه پرداخت و در پایان ۵۰ چادر به مددجویان کمیته امداد اهدا شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد