تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 9:04
کد خبر : 46744

اقامه نماز می‌تواند در انسان حیا درونی را تقویت کند

اقامه نماز می‌تواند در انسان حیا درونی را تقویت کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، امروز در جلسه صیانت در تالار معلم تبریز، توسعه عقلانیت در بین دانش آموزان را تقویت کننده حیا دانست که به تبع آن حجاب و

اقامه نماز می‌تواند در انسان حیا درونی را تقویت کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، امروز در جلسه صیانت در تالار معلم تبریز، توسعه عقلانیت در بین دانش آموزان را تقویت کننده حیا دانست که به تبع آن حجاب و عفاف تقویت می‌شود.

وی رعایت عفاف و حجاب را از ضروریات دین اسلام برشمرد و افزود: آموزش و پرورش خاستگاه اصلی تعلیم و تربیت است.

علمی، توسعه عقلانیت در بین دانش آموزان را معتدل کننده رفتارهای انسانی دانست و افزود: این امر تقویت کننده حیا است که به تبع آن حجاب و عفاف تقویت می شود.

معاون

پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب همسویی تمامی نهادها با آحاد جامعه ضروری است و آموزش ما بایستی منجر به ثبات شخصیت شود.

وی اظهار کرد: بسیاری از آسیب‌های انسان از کم توجهی به دستورات الهی است و اقامه نماز می‌تواند در انسان حیا درونی را تقویت کند.

علمی در ادامه خاطرنشان شد: در سند تحول بنیادین ۳۵۰ برنامه استخراج شده که ۴۰ مورد مربوط به معاونت فرهنگی و پرورشی است که در همین راستا توجه به ذائقه دانش آموزان در تولید انگیزه و بهبود فرآیند تحصیلی موثر است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد