تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 12:54
کد خبر : 46325

اصناف فارس بیش از ۱۴.۵ میلیارد ریال تخلف کردند

اصناف فارس بیش از ۱۴.۵ میلیارد ریال تخلف کردند

– اخبار استانها – محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در ۸ ماه گذشته ۱۴۰ هزار و ۹۳۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۴ هزار و ۴۸۰ پرونده تخلف شده است. معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف

– اخبار استانها –

محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در ۸ ماه گذشته ۱۴۰ هزار و ۹۳۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۴ هزار و ۴۸۰ پرونده تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال بوده است، افزود: عدم درج قیمت با ۱۶۹۳ پرونده، گرانفروشی با ۱۵۶۵ پرونده و تقلب با ۲۲۶ پرونده بیشترین موراد تخلف را داشته‌اند و برای عدم ارائه صورتحساب نیز ۲۲۵ پرونده تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده ۶۶۳۱ مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

تخلف ۱۳ میلیارد ریالی اصناف فارس؛ بیش از ۳۸۰۰ پرونده تخلف تشکیل شدبیش از ۲ هزار پرونده برای واحدهای صنفی متخلف فارس تشکیل شد

عرب در مورد تعداد بازرسی‌های انجام شده در شهر شیراز نیز گفت: در ۸ ماه گذشته ۱۰ هزار و ۳۳۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شیراز انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۱۳۱۷ پرونده تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده بیش از ۳ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی با ۸۵۵ پرونده و عدم درج قیمت با ۳۶۲ پرونده بیشترین موارد تخلف را در بین واحدهای صنفی شیراز داشته‌اند و برای تقلب و عدم ارائه صورتحساب نیز به ترتیب ۵۲ و ۴۶ پرونده تشکیل شده است.

وی در مورد تعداد شکایات مردمی از اصناف شیراز نیز خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده ۲۳۷۳ مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد