تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 15:27
کد خبر : 46063

هزینه انقلاب سر شهید حججی‌ها بود؛ پهلوانان زیادی در لرستان متولد و ماندگار شدند

هزینه انقلاب سر شهید حججی‌ها بود؛ پهلوانان زیادی در لرستان متولد و ماندگار شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار حبیب‌الله توکلی در همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مقام آور در مسابقات المپیک و پارالمپیک آسیایی ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج بابیان اینکه پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سردار حبیب‌الله توکلی در همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مقام آور در مسابقات المپیک و پارالمپیک آسیایی ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج بابیان اینکه پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در غزه و یمن شادی جبهه مقاومت اسلامی به مردم مظلوم در کشوهای منطقه را مضاعف کرده است اظهار داشت: شاید ۴۰ سال پیش رژیم صهیونیستی با حمله‌ای که به سه کشور عربی کرد در یک مدت‌زمان کوتاهی هر سه کشور تسلیم شدند.

 

وی افزود: در این دو الی سه هفته گذشته با درگیری که آغازگرش رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل بود مردم بی‌دفاع غزه را موردتهاجم قرارداد و از مدت درگیری چیزی نگذشت که بعد از شلیک ۴۶۰ موشک از طرف رزمندگان مقاومت فلسطین، اسرائیلی‌ها پرچم تسلیم را بالا بردند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان تصریح کرد: آن سامانه گنبد آهنینی که آن‌همه از آن حرف می‌زدند و تلاش می‌کردند که در برابر فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها می‌تواند مقاومت کند در آنی فروریخت و از ۴۶۰ موشک شلیک‌شده فقط ۶۰ موشک را توانستند رهگیری و منهدم کنند.

 

وی بیان کرد: بسیج امروز جهانی شده است و اقتدارش را در منطقه می‌بینیم، شاید چهار سال از تهاجم وحشیانه ائتلاف آمریکایی، سعودی، اسرائیلی و اماراتی به یمن می‌گذرد، صحنه‌های دل‌خراشی که در فضای مجازی و رسانه‌ای که دیده می‌شود دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

 

سردار توکلی عنوان کرد: چهار سال تحمیل فقر، محرومیت و محاصره نتوانسته در اراده مردم مستضعف و مسلمان یمن خللی ایجاد کند و امروز و هفته‌ای گذشته دیده شد که چه بلایی بر سر مزدوران سعودی و اماراتی آمد.

 

وی بابیان اینکه خوشحال و خرسندیم در هر جا که افتخار و پیروزی نصیب جبهه مقاومت می‌شود، گفت: درب پادگان ما همیشه بر روی همه باز است و اینجا قدمگاه شهیدان بزرگی است که پهلوانان و قهرمانان واقعی این مملکت هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: امروز خیلی‌ها تلاش می‌کنند که پرچم جمهوری اسلامی را یا کمرنگ کنند و پایین بکشند، شهدای گران‌قدر پرچم را بالا نگه داشتند و هزینه این انقلاب تاکنون که ۴۰ ساله شده سر شهید حججی‌ها بوده است، هزینه این انقلاب شهید سید نور خدا موسوی بوده که افتخار می‌کنیم هم استانی ما بود و امروز این پرچم را به دست شما سپرده است.

 

وی اظهار داشت: هر پرچمی که به نام جمهوری اسلامی برافراشته می‌شود نه‌تنها در ایران اسلامی باعث شادی و خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی می‌شود بلکه بیشتر از آن باعث شادی خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان می‌شود.

 

سردار توکلی تصریح کرد: خیلی ورزشکار، قهرمان و مدال‌آور درگذشته بوده ولی شاید کمتر نام و نشانی از آنان مانده ولی زمانی پیوند می‌خورد به مسائل ارزشی و تن و جسم پهلوان باروح ارزشی، دینی و اسلامی پیوند می‌خورد آن را ماندگار می‌کند، تختی یک پهلوان ارزشی، اخلاقی و اسلامی بود که ماندگار شد.

 

وی با بیان اینکه کم نیستند پهلوانانی که در استان لرستان متولد و ماندگار شدند و روحیه ایثارگری و گذشت را به جبهه منتقل کرده بودند؛ امروز سی و نهمین سالگرد تشکیل بسیج را جشن می‌گیریم و مدیون کسانی هستیم که خونشان را بابت این انقلاب و نظام هزینه کردند و امروز به‌عنوان میراث دار قدردان زحمات شما باشیم.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: هر پرچم جمهوری اسلامی که به اهتزاز درمی‌آید نه‌تنها در ایران اسلامی بلکه یمنی‌ها، غزه‌ای‌ها و لبنانی‌ها را خوشحال می‌کند؛ هر کس دل درگرو انقلاب اسلامی دارد خوشحال می‌شود و هر حرکت ارزشی که شما به‌عنوان نمایندگان این انقلاب درصحنه ورزش به نمایش می‌گذارید در جهان بازتاب دارد.

 

سردار توکلی اظهار داشت: شاید خیلی از دستاوردهای ملی ما را رسانه‌ها و فضایی که در اختیار دشمن است را نمی‌توان منتشر کرد ولی یک حرکت ورزشی را میلیون‌ها افراد آزاده می‌بیند.

 

وی افزود: وقتی سجده شکر به‌جا می‌آورید، با چادر در میادین ورزشی حضور پیدا می‌کنید، به نامحرم دست نمی‌دهید و مدال را به خانواده شهید اهدا می‌کنید ارزش کار شمارا دوچندان می‌کند.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد