تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 6:00
کد خبر : 45335

افتتاح دفتر رسیدگی به شکایات در وزارت داخله

افتتاح دفتر رسیدگی به شکایات در وزارت داخله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر بازرس ویژه رسیدگی به مشکلات و شکایات مأموران و مردم در وزارت امور داخله/ کشور افغانستان افتتاح شد. دفتر بازرس ویژۀ رسیدگی به مشکلات و شکایات منصوبین وزارت امور داخله و مردم بر اساس استراتژی

افتتاح دفتر رسیدگی به شکایات در وزارت داخلهبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر بازرس ویژه رسیدگی به مشکلات و شکایات مأموران و مردم در وزارت امور داخله/ کشور افغانستان افتتاح شد.

دفتر بازرس ویژۀ رسیدگی به مشکلات و شکایات منصوبین وزارت امور داخله و مردم بر اساس استراتژی ملی مبارزه با فساد اداری، پلان عمل وزارت امور داخله و دستور وزیر ایجاد شده است.

هدف از ایجاد این دفتر، رسیدگی به موقع به مشکلات، شکایات و عرایض منصوبین و مردم در وزارت امور داخله خوانده شده است.

رحیم الله برهانی، رئیس عمومی دفتر مقام در افتتاحیه دفتر بازرس ویژه رسیدگی به مشکلات و شکایات منصوبین وزارت امور داخله و مردم گفت که هدف از ایجاد این دفتر، مبارزه سیستماتیک با فساد اداری بوده و این دفتر در روند تسریع مبارزه با فساد اداری در وزارت امور داخله/ کشور و رسیدگی به شکایات و مشکلات منصوبین این وزارت و مردم نقش بارزی ایفا خواهد کرد.

به نوشته آوا، وزارت امور داخله/ کشور افغانستان، به منظور رسیدگی به مشکلات و شکایات، قبلا مرکز اطلاعاتی ۱۱۹ پلیس را ایجاد کرده بود. این مرکز در کنار رسیدگی به جرایم جنایی و تروریستی به مشکلات و شکایات منصوبین وزارت امور داخله و مردم نیز رسیدگی می کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد