تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:48
کد خبر : 44691

مسئولان دانشگاه فردوسی نسبت به وضعیت حجاب پاسخگو باشند/ غیردانشجو‌ها با پوشش‌های مبتذل وارد دانشگاه می‌شوند

مسئولان دانشگاه فردوسی نسبت به وضعیت حجاب پاسخگو باشند/ غیردانشجو‌ها با پوشش‌های مبتذل وارد دانشگاه می‌شوند

حجت الاسلام صالحی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص وضعیت پوشش های مبتذل در این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: قطعا ما با ورود دانشجو و یاغیردانشجو به دانشگاه فردوسی با وضعیت ها و پوشش های مبتذل مخالف هستیم. صالحی در خصوص عکس منتشر شده از وضعیت رعایت

حجت الاسلام صالحی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص وضعیت پوشش های مبتذل در این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: قطعا ما با ورود دانشجو و یاغیردانشجو به دانشگاه فردوسی با وضعیت ها و پوشش های مبتذل مخالف هستیم.

صالحی در خصوص عکس منتشر شده از وضعیت رعایت پوشش در دانشگاه فردوسی گفت: این عکس را من مدتی قبل دیده بودم، در این تصویر مشخص نیست فردی که در دانشگاه با این وضع در حال تردد است دانشجو است یا غیر دانشجو، اما به هرحال قطعا این پوشش در شان محیط دانشگاه نیست.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: غیردانشجو‌ها با پوشش‌های بعضا مبتذل به بهانه‌های مختلفی وارد دانشگاه می‌شوند و ما به انتظامات برای بررسی این موضوع تذکر دادیم، اما معمولا ورود این افراد با خودروی شخصی است و این مسئله کار را برای نظارت سخت می‌کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد باید برای حل این مشکل در فضای دانشگاه فکری کرد، شاید تذکر حراست به صورت مستقیم هم در این زمینه مناسب نباشد، چون شاید این تذکر منجر به ایجاد فضای تنش بشود، اما باید به صورت‌های مختلف افراد هنجارشکن شناسایی شوند.

صالحی در پایان گفت: به مسئولین دانشگاه فردوسی در خصوص وضعیت حجاب تذکر دادیم و مسئولین باید در این زمینه پاسخگو باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد