تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395 - 18:23
کد خبر : 4387

مراجعه۲هزار نفر به پست های ایمنی و سلامت هلال‌احمر آذربایجان غربی

مراجعه۲هزار نفر به پست های ایمنی و سلامت هلال‌احمر آذربایجان غربی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حسن محمودی اصل زاده افزود: در این مدت ۲۸۲ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۷۹ کودک از خدمات فضاهای دوست دار کودک بهره‌ مند شدند. وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده به مسافران نوروزی ادامه داد: ۶۷۱

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حسن محمودی اصل زاده افزود: در این مدت ۲۸۲ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت و ۱۷۹ کودک از خدمات فضاهای دوست دار کودک بهره‌ مند شدند.

وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده به مسافران نوروزی ادامه داد: ۶۷۱ مورد نقشه راهنمای گردشگری، ۳۵۰ عدد بروشور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و نیز ۲۱۴ مورد از سایر محصولات فرهنگی به مسافران در پست‌های راهنمای نوروزی استان عرضه شده است.

وی اضافه کرد: امدادرسانی به ۱۷ حادثه‌دیده در ۶ مورد حادثه جاده‌ای و انتقال پنج مصدوم به مراکز درمانی در طول ۲ روز گذشته از جمله اقدامات جمعیت هلال‌احمر در پوشش امداد و نجات حوادث جاده‌ای در محورهای مواصلاتی سطح استان است. می‌باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۲۴ پایگاه ثابت، موقت و سیار، ۲۰ پست ایمنی و سلامت ۱۲ ساعته، سه پست ایمنی و سلامت ۲۴ ساعته، ۱۹خیمه نماز، ۱۹ایستگاه سلامت و ۱۸ فضای دوست دار کودک در آذربایجان غربی راه اندازی شده است.

محمودی ادامه داد: همچنین ۵۰۴ دستگاه آمبولانس، ۲۹۴ دستگاه خودروی نجات، ۴۲۰ دستگاه خودروی امدادی و ۱۰ فروند چرخ‌ بال را در قالب سه هزار و ۴۴۴ نفر نجات گر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی اجرای در طرح های نوروزی در استان به کارگرفته شده اند.

وی بیان کرد: کمک به کاهش تلفات تصادفات در جاده ‌های استان، کاهش زمان طلایی ارائه خدمات پیش بیمارستانی در تصادف، ارتقای سطح کیفی خدمات هلال‌احمر و افزایش رضایتمندی مراجعان و خدمات گیرندگان از اهداف اصلی برنامه‌های هلال احمر آذربایجان غربی در نوروز ۹۶ است.

رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی ۹۶ در آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه جاری با رژه تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر استان در ارومیه آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد.

هدف اصلی از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی آگاه‌سازی جهت پیشگیری از وقوع سوانح و حوادث است و ساختار این طرح دارای چهار بخش سلامت‌ محور (ارائه نکات بهداشتی و کنترل فشارخون)، ایمنی محور (کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای و اطلاع‌رسانی در خصوص بهبود رفتارهای ترافیکی و محورهای پرخطر) و فرهنگی و اطلاع‌رسانی (توزیع نقشه شهرها و راهنمایی مسافران) است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد