تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 10:11
کد خبر : 60462

مهریه سنگین بزرگترین عامل طلاق‌های امروزی است

مهریه سنگین بزرگترین عامل طلاق‌های امروزی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت تکاب با اشاره به روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: باید والدین در ازدواج فرزندان خود به این دو بزرگوار اقتدا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، ماموستا یحیی اسماعیلی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت تکاب با اشاره به روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: باید والدین در ازدواج فرزندان خود به این دو بزرگوار اقتدا کرده و از آنها الگو گیرند.

وی تصریح کرد: بی‌شک مهریه سنگین بزرگترین عامل طلاق‌های امروزی است بنابراین جوانان باید از درخواست مهریه‌های سنگین خودداری کرده چون ضامن خوشبختی نیست.

امام جمعه اهل سنت تکاب در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: در طول تاریخ مسلمانان با جنگ‌های مختلفی رو به رو شده‌اند اما دشمن نتوانسته به نیت پلید خود دست یابد و امروز نیز دشمنان تهاجمات بسیاری را بر علیه مسلمانان به کار بسته چون خواستار محاصره جهان اسلام هستند.

وی تصریح کرد: در این راستا متاسفانه شعارهای فریبنده آنها از سلاح‌های پیشرفته امروزی خطرناک‌تر است چون در مسائل اعتقادی، در بین جوانان ایجاد شک و شبهه کرده چرا که خواستار تسلط بر افکار و عقاید مسلمانان هستند.

اسماعیلی گفت: فرهنگی غربی با فرهنگ اسلامی در تضاد بوده و غرب در پی عقب‌ماندگی مسلمانان است و در این راه نیز آهسته و پیوسته قدم برمی‌دارد و متاسفانه بسیاری از مسلمانان از آن غافل و بی‌خبر هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد