تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 10:23
کد خبر : 43568

راه اندازی پلیس اخلاقی درهمه نقاط کشور ضروری است

راه اندازی پلیس اخلاقی درهمه نقاط کشور ضروری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سبحانی در دیدار امروز با سردار اشتری امنیت را از نعمت های بزرگ الهی عنوان کرد و گفت: در سایه امنیت همه ی مسائل سیاسی اقتصادی و فرهنگی سامان می گیرد. آیت الله سبحانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سبحانی در دیدار امروز با سردار اشتری امنیت را از نعمت های بزرگ الهی عنوان کرد و گفت: در سایه امنیت همه ی مسائل سیاسی اقتصادی و فرهنگی سامان می گیرد.

آیت الله سبحانی با انتقاد از ترویج بی حجابی در جامعه نیروی انتظامی را به تلاش بیشتر برای حفظ شئونات اسلامی و حجاب و عفاف توصیه کرد و راه اندازی پلیس اخلاقی در همه ی نقاط کشور را ضروری دانست.

وی از نقش پلیس در ایجاد امنیت پایدار در کشور قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: به برکت مجاهدت های پلیس مردم اعتماد بیشتری به این نیرو دارند و آن را پناهگاه خود می دانند.

وی همچنین احیاء امر به معروف و نهی از منکر را از عوامل کاهش جرائم اخلاقی ارزیابی کرد و گفت: این نیرو باید از ظرفیت های مردمی برای ترویج این فریضه استفاده کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد