تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397 - 9:20
کد خبر : 43231

دستگاه های مرتبط موظف به آموزش پیش از ازدواج هستند

دستگاه های مرتبط موظف به آموزش پیش از ازدواج هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا یوسف خدادادی روز چهارشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان افزود: بیشتر طلاق هایی که در استان رخ می دهد به دلیل نبود شناخت زوجین از یکدیگر است و باید با انجام مشاوره های روانشناسی قبل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا یوسف خدادادی روز چهارشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان افزود: بیشتر طلاق هایی که در استان رخ می دهد به دلیل نبود شناخت زوجین از یکدیگر است و باید با انجام مشاوره های روانشناسی قبل از ازدواج این شناخت انجام گیرد.
وی بیان کرد: ازدواج در سنین پایین به خصوص برای دختران نیز یکی از مهم ترین دلایل طلاق است که در طول زندگی زناشویی نارضایتی زوجه و تقاضای طلاق را به دنبال دارد.
وی گفت: دستگاه هایی چون بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی باید با همکاری هم در راستای ارائه آموزش های پیش و حین ازدواج اقدام کنند تا میزان طلاق در استان کاهش یابد.
خدادادی ضعف مهارت های ارتباطی زوجین ، بیماری های روحی و روانی ، خودبزرگ بینی ، اعتیاد ، بیکاری ، ندادن نفقه به زن و خیانت را از دیگر عوامل طلاق در استان عنوان کرد.
وی گفت: در ۶ ماه اول امسال تعداد یک هزار و ۴۷۷ مورد طلاق در استان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱. ۵ درصد کاهش نشان می دهد.
۳۰۰۶/ ۱۲۵۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد