تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1397 - 7:24
کد خبر : 42252

شفاف‌سازی مالی عامل پیشگیری از فساد اداری است

شفاف‌سازی مالی عامل پیشگیری از فساد اداری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تأکید بر اینکه هر دستگاه اجرایی باید تعدادی از فرایندهای زاید خود را شناسایی و حذف کند، اظهار

شفاف‌سازی مالی عامل پیشگیری از فساد اداری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تأکید بر اینکه هر دستگاه اجرایی باید تعدادی از فرایندهای زاید خود را شناسایی و حذف کند، اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده در جشنواره شهید رجایی از سال گذشته تاکنون ۱۲۸ فرایند زاید دستگاه‌های استان حذف شده و باید این روند ادامه یابد.

وی یادآوری کرد: در روند حذف فرایندهای زاید، باید یک نهاد با برقراری ارتباط با سایر نهادها، متولی دریافت و صدور مجوز باشد.

وی افزود: سرگردان کردن مردم در بین ادارات زمینه فساد را فراهم می‌کند و اگر بتوانیم با حذف فرایندهای زاید، جلوی این کار را بگیریم می‌توانیم تا صد پله رتبه شفافیت ایران را ارتقا دهیم.

خدابخش همچنین با تاکید بر لزوم الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح اصلاح بافت فرسوده و حاشیه‌نشین تبریز و سایر شهرهای استان، افزود: ستاد بازآفرینی شهری تبریز و استان باید در روند بازگشایی معابر و جابه‌جایی بافت حاشیه‌نشین، الحاق پیوست اجتماعی و فرهنگی به طرح‌ها را در اولویت قرار دهد تا در آینده مشکل ایجاد نشود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: در اجرای طرح‌های بازآفرینی همچنین باید از ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده شود و دولت نیز از آنها حمایت کند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد