تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 6:16
کد خبر : 41993

کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد

کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شد

مهدی رحیمی، مشاور دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با ایکنا در پاسخ به این ابهام که از روز گذشته ادعاهای ضد و نقیضی درباره ریاست آیت‌الله جنتی بر ریاست این ستاد مطرح شده است، گفت: طبق بیانیه رسمی ستاد که روز گذشته منتشر شد، ریاست ایشان بر ستاد صحت

آیت‌الله صدیقی، از تیرماه رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استمهدی رحیمی، مشاور دبیرکل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با ایکنا در پاسخ به این ابهام که از روز گذشته ادعاهای ضد و نقیضی درباره ریاست آیت‌الله جنتی بر ریاست این ستاد مطرح شده است، گفت: طبق بیانیه رسمی ستاد که روز گذشته منتشر شد، ریاست ایشان بر ستاد صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که رئیس جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چه کسی است؟ اظهار کرد: بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی از تیرماه به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شده است.

رحیمی تاکید کرد: با تغییر ریاست ستاد، سیاست‌های کلی ستاد تغییر نمی‌کند و طبیعی است که رسانه‌ای شدن این مسائل در اولویت نباشد، البته فکر می‌کنم دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی باید آن را اعلام می‌کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد