تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 5:44
کد خبر : 41405

نمایشگاه عکس دجالواره و حجاب در زاهدان برپا شد

نمایشگاه عکس دجالواره و حجاب در زاهدان برپا شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، مینلا مقیمی اظهار داشت : نمایشگاه عکس دجالواره و حجاب به مناسبت ایام عزاداری حسینی  و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. وی گفت : 

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا ، مینلا مقیمی اظهار داشت : نمایشگاه عکس دجالواره و حجاب به مناسبت ایام عزاداری حسینی  و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وی گفت :  این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر شد که علاقه مندان می توانند همه روزه برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه دجالواره و حجاب ۱۰۰ قطعه عکس مورد دید عموم قرار گرفته است، گفت: با توجه به شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان که خانواده ها را تحت تاثیر برنامه های خود قرار داده اند تا بنیان مستحکم خانواده ها را سست کنند معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه سلمان استان  این نمایشگاه را برپا کرده تا زمینه هوشیاری برای عموم فراهم شود.

مقیمی  از ماهواره به عنوان یک معضل اجتماعی یاد کرد و ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه احیای امر به معروف و نهی از منکر است در همین راستا با توجه تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هوشیاری و مصون ماندن از آسیب های ماهواره ای این نمایشگاه دایر شد تا به واسطه آن بتوانیم با بصیرت افزایی و هوشیار کردن خانواده ها به ویژه نسل جوان به صورت منطقی همگان را از آسیب های مخرب ماهواره ها مطلع کنیم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد