تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 4:15
کد خبر : 39713

نقش «حجاب» در مشکلات و نگرانی‌های مردم!

نقش «حجاب» در مشکلات و نگرانی‌های مردم!

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جهان نیوز، «محمد نعیمی‌پور»، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مستعفی مجلس ششم در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایرنا گفته است: سکوتی که طی ماه‌های گذشته از سوی مسئولان و جریان‌های سیاسی مانند اصلاح‌طلبان به وجود آمد بر نگرانی‌ها و سردرگمی‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از جهان نیوز، «محمد نعیمی‌پور»، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مستعفی مجلس ششم در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایرنا گفته است:

سکوتی که طی ماه‌های گذشته از سوی مسئولان و جریان‌های سیاسی مانند اصلاح‌طلبان به وجود آمد بر نگرانی‌ها و سردرگمی‌های مردم افزود.
 
به گفته او، در این شرایط بازهم رییس دولت اصلاحات پرچمدار شد اما معتقدم که این نوع بیانیه‌ها و راهکارها تاثیرگذار است ولی کافی نیست. باید با مردم دقیق و صریح صحبت کرد و به مردم راه نشان داد. بحران‌های اقتصادی و بسته‌های ارائه شده از سوی دولت مورد بررسی قرار گیرد. در موضوعات اجتماعی مانند چالش حجاب اجباری اصلاح‌طلبان باید اظهار نظر کنند و راه حل ارائه کنند چرا که این سکوت و بی‌عملی اصلاح‌طلبان، آنها(مردم) را دچار مشکل می‌کند.

*ما قضاوت درباره اظهارات نعیمی‌پور و اینکه راه رفع مشکلات و چیزی به نام نگرانی مردم؛ اظهار نظر اصلاح‌طلبان درباره «حجاب اجباری» است یا اصلاح رفتارهای دولت منتخب اصلاح‌طلبان؟! را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

اظهارات او البته در حالیست که اصلاح‌طلبان و معاریف این جریان با رفتارهایی مثل حمایت تلویحی از حرکت غیر متمدنانه دختران خیابان انقلاب، مخالفت با امر به معروف و نهی از منکر، مخالفت با گشت‌های ارشاد و رفتارهایی از این دست؛ بارها و بارها به مردم متدین ایران گفته‌اند که نظرشان درباره حجاب و پوشش اسلامی چیست؟!

پیش از این، اصلاح‌طلبان شهیری مثل حسین مرعشی، محسن صفایی‌فراهانی و محمدجواد حجتی کرمانی راه رفع مشکلات کشور را «فکّ حصر» عنوان کرده بودند.

برخی معتقدند این قبیل صحبت‌های اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که آنها خود بهتر از هرکسی می‌دانند که بخش اعظمی از بحران‌نمایی آنها از مشکلات فعلی کشور، یک عملیات روانی بیشتر نیست.

منبع: مشرق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد